czwartek, 26 maja 2011

6) "Księżniczka wampirów"

TYTUŁ: "Księżniczka wampirów"
AUTOR: Alyxandra Harvel
WYDAWNICTWO: Akapit - Press
ILOŚĆ STRON: 252
CZAS CZYTANIA: 1 dzień

MOJA RECENZJA: Nigdy nie słyszałam o tej książce. Zobaczyłam ją w bibliotece szkolnej i wypożyczyłam tak aby nie nudzić się na lekcjach ;D. W sumie książka jest wciągająca. Solange jest w niebezpieczeństwie. Przepowiednia mówi że ma ona zostać królową wampirów. Zostaje porwana i jej brat Nicholas i najlepsza przyjaciólka Lucy wyruszają jej na pomoc. Fabuła jest raczej orginalna chociaż dosyć łatwa w obmyśleniu. Język powieści jest prosty i zrozumiały. Książka jest napisana w formie pamiętnika. Raz jest to pamiętnik Lucy, raz Solange. To mi bardzo przeszkadzało w czytaniu, a najbardziej na początku kiedy nie wiedziałam o co chodzi w powieści. Ten szczegól najbardziej nie podobał mi się w książce.

Książka mnie wciągnęła, chociaż miała parę błędów, które bym zmieniła m. in. to że jest w formie pamiętnika, bo nie przepadam za tą formą książki. Wydaje się jednak, że mogę ją Wam polecić.

OPIS KSIĄŻKI: Solange Drake jest pierwszą dziewczyną, która przyszła na świat w rodzinie wampirów. Od zawsze wiedziała, że jej przeznaczeniem jest zostać królową wszystkich wampirów. A to oznacza, że z każdej strony grozi jej niebezpieczeństwo-od wampirów-zalotników, pragnących pojąć ją za żonę, po łowców nagród, których zamiarem jest zgładzić Solange i całą jej rodzinę. Kiedy zostaje uprowadzona, jej starszy brat Nicholas i najlepsza przyjaciółka Lucy wyruszają jej na ratunek. Ale czy Lucy oprze się kuszącym spojrzeniom Nicholasa? I jaki los spotka Solange, jeśli odda swoje serce łowcy wampirów, który udzieli jej pomocy w obliczu śmiertelnego zagrożenia?Aby przeznaczenie mogło się wypełnić,trzeba znieść wiele

5/6

16 komentarzy:

  1. Ooo ;D no proszę...! Ile Ty książek o wampirach czytasz xD ;D
    Hmm... chyba to przeczytam... ale... tak jak ostatnio wspominałam, u mnie w szkole nie ma takich książek ; /

    zauważyłam dziś taki... Hmm... błąd
    "Fabuła jest raczej orginalna chociaż dosyć łatwa w obmyśleniu. Fabuła jest raczej orginalna, chociaż dosyć łatwa w obmyśleniu" - tak właśnie napisałaś... ja nie wiem, czy to celowo, czy nie, ale napisałaś dwa takie same zdania... i trochę mi się to nie spodobało, ale mam nadzieję, że to tylko taka o pomyłka ;)

    pozdrawiam,
    Hermion@

    OdpowiedzUsuń
  2. WTF? W bibliotece szkolnej? :P Kochana, ciesz się :P. Albo zaproś mnie do tej swojej szkoły. <3
    Książkę mam na oku od jakiegoś czasu, ale wiadomo jak to jest. Ciągle składam nowe zamówienia po księgarniach, a o tym zapominam.
    Mogę być trochę uszczypliwa?
    Przykładaj się nieco bardziej do pisania recenzji. Bo zamieszczasz opis, a Twoich słów, opisu fabuły,świata przedstawionego, jest bardzo mało. Ale rozumiem,że dopiero się uczysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w bibliotece nia ma takich książek Ja chodzę do innej biblioteki ^^
    Też nie lubię powieści w postaci pamiętnika .
    u mnie nowa recenzja -> ksiazkomaniaa.blog.onet.pl :)) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu już jej szukam, ale nigdzie jeszcze jej nie widziałam - w żadnym sklepie ani w bibliotece. Jeśli jest to tylko 2 część

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tę książkę ostatnio. Jeszcze nie zaczęłam, ale jak polecasz to z pewnością zacznę w najbliższym czasie. Gdyby nie te egzaminy...
    Juliette[ czar-ksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Specjalnie nie jestem przekonana do wampirów, ale po tę książkę chętnie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tematyce wampirów czytam tylko niektóre pozycje. za dużo ich już jest, a większość wyjątkowo niskich lotów.
    a tak przy okazji w Pamiętnikach Wampirów formy pamiętnika jest bardzo nie wiele. na ogół to tylko krótkie wprowadzenie do kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez bym chciała aby moja obecna szkolna biblioteka miała takie książki! Chciałbym to przeczytać :)

    Zapraszam na nn :)

    [amica-libri]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczymy może kiedyś.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo. Nareszcie mogę ci komentować, bo prędzej nie mogłam. xd

    Co do książki to słyszałam o niej dużo dobrego i jestem jej strasznie ciekawa. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat całkiem oryginalny, nie powiem. Ale nie czytam o wampirach, założę się, że kiedyś i tak do tego dojdzie, więc książkę sobie zapamiętam. Ciekawi mnie temat krolowej wampirow, niesłychane. ;)Szkoda, że powieść taka krótka.
    Pozdrawiam, Mirelle.

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam nn na [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie takich książek w bibliotece szkolnej nie ma... Szczytem marzeń jest ewentualnie "Zmierzch" chociaż nie wiem, bo jakoś nie widziałam, żeby ktoś wypożyczał, więc możliwe że nawet tego nie ma xD
    Raczej nie przeczytam - nie chodzi o fabułę, ale o to, że muszę trochę odpocząć od wampirów:)
    Zapraszam do mnie - dziś nowa notka [os-meus-libros.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się bardzo ciekawa i chętnie ją przeczytam. :@)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na nn na [amica-libri] :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this
    article and also the rest of the website is also really good.
    Review my web page ... cannondale bikes

    OdpowiedzUsuń