środa, 18 maja 2011

3) "Własna droga"

TYTUŁ: "Własna droga"
AUTOR: Lauren Brooke
WYDAWNICTWO: Publicat
ILOŚĆ STRON: 164
CZAS CZYTANIA: 1-2 godziny

MOJA RECENZJA: Chcąc się oderwać od pierwszej części serii GONE ZNIKNĘLI sięgnęłam po tą książkę. Nie okazało się o błędem, ponieważ jest ona bardzo wciągająca. Jest ona o koniach, tak więc szybko weszłam w temat, bo tak jak główna bohaterka szanuję i bardzo lubię te zwierzęta.

Książka ma bardzo duże litery. Dzięki temu bardzo szybko się ją czyta. Tak jak wcześniej wspomniałam przeczytałam ją w 1-2 godziny.

Amy przechodzi trudny okres w swoim życiu. Działalność Heartlandu jest zagrożona. Do tego nie mają klientów. Co się stanie z Pegazem? Czy Amy uda się uleczyć Bajkę? Tego dowiecie się już z książki!

OPIS KSIĄŻKI:
Pegaz jest wszystkim, co pozostało Amy z przeszłości. Niestety, z dnia na dzień koń czuje się coraz gorzej. Amy próbuje opiekować się nim i równocześnie doglądać całego Heartlandu. Stara się postępować tak, jak nauczyła ją mama. Podążanie śladem mamy wymaga od dziewczyny wiele odwagi, ale to jedyny sposób, żeby znaleźć własną drogę.

5/6

5 komentarzy:

  1. Niby książka krótka i fajna. Ale nie przekonuje mnie do końca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt zachęcająca, ale skoro piszesz, że ciekawa to może kiedyś, kiedyś w odległej przyszłości się skuszę. Na razie za dużo "fajniejszych" pozycji, aby przeczytać tę.Czy mogłabyś mmie informować o nn?Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga-również o ksiażkach.[koniecznie-przeczytaj.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami miło jest się oderwać od trudniejszych książek i poczytać coś lekkiego. Może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wszystkie części HEARTLANDU
    zaczynając od książki pt POWROTY-kończąc na ostatnio wydanej 17 części pt CZAS NADZIEJI.
    doskonała książka nie tylko dla miłośników KONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (P.S.
    JEST 21 CZĘŚCI.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham serię Heartland!!!
    Czytałam tomy: 1,2,3,4,6,7,8,9

    OdpowiedzUsuń