piątek, 24 czerwca 2011

Małe prawdy z mojego życia.

Do zabawy, która tak zasłynęła na blogach zaprosiła mnie Justilla. Bardzo dziękuję. Opiszę tutaj siebie w 10 punktach (przy większej ilości wasze mózgi nie wytrzymałyby tylu dziwnych wiadomości).A więc zaczynamy:

1. Na początek może takie podstawowe informacje. Mieszkam w ..., na lubelszczyźnie( jakby ktoś nie znał to jest na wschodzie Polski). Mam 12 lat i teraz, niedawno zakończyłam szóstą klasę. Po wakacjach do pierwszej gimnazjum.

2. W zasadzie nie wiem co mnie podkusiło do założenia bloga w tak młodym wieku. Chyba zazdrość, częściowo. Zobaczyłam blogi innych. Czytałam, patrzyłam jak to wygląda. Bardzo chciałam te mieć takiego bloga, mieć się czym chwalić. Wiedziałam, że nie mogę teraz założyć bloga, bo jestem za mała, że poczekam do gimnazjum. Aż w końcu nie wytrzymałam... i założyłam i jestem bardzo szczęśliwa :)

3. Swoje czytanie tak jak większość osób zaczęłam od Harry'ego Pottera. Kocham tą serię! Jest świetna z każdego punktu wiedzenia. Po przeczytaniu całej serii wiedziałam już, że czytanie jest magiczne. Musiałam czytać dalej, dalej i dalej, aż w końcu doszło do tego, że mam dwa tysiące wejść, swoje archiwum, współpracę z wydawnictwami...

4. To może być dla was szokiem więc uwaga. Jak prawda to prawda, raz kozie śmierć. Mam średnią 5.67. Proszę tylko nie myślcie, że jestem kujonem, albo coś. Ja prawie w ogóle się nie uczę. Do 23.00 czytam książkę,( xD) idę spać, wstaję o 6.00, trochę czytam książkę, przeglądam podręcznik i idę do szkoły na sprawdzian. Jestem spokojna, na przerwie przed sprawdzianem zaczyna się stres. "O nie będzie pała, dlaczego się nie uczyłaś idiotko! Przez te książki w końcu zginiesz!" Idę na sprawdzian, piszę, pani sprawdza a tu: "Ania, szóstka, pięknie się nauczyłaś" A ja taki uśmiech na całą twarz;) Jakoś zawsze się udaje i ma piątki, szóstki, czasami czwórki.

5. Mam chyba jakąś manię sprzątania. W moim pokoju zawsze jest porządek. Zawsze! Jak mam bałagan w pokoju to choćby była 24.00 ta ja i tak będę sprzątała, bo wiem, że nie zasnę w pokoju, gdzie jest bałagan. No więc to jest taki mój "znak rozpoznawczy"(xD).

6. Mam bardzo wesołą rodzinkę. Mam wiadomo:  mamę, tatę oraz siostrę, siostrę, siostrę. Pierwsza nazywa się Ala i ma 11 lat, druga Weronika ma 9 lat, a najmłodsza Zosia ma 2 lata, w sierpniu 3. Nasza paczka więc jest bardzo wesoła. Nie ma dnia kiedy bym się nudziła;) Co roku w wakacje jeździmy zawsze wspólnie w różne ciekawe miejsca Polski. Jest baaaardzo wesoło.;)

7. Nie boję się ciemności. Ba nawet ją lubię. Lubię położyć się na łóżku kiedy jest już ciemno i patrzeć w ciemnościach. Ach, czego chcieć więcej od życia;)

8. Moimi ulubionymi gatunkami książek są fantastyka i książki przygodowe. Najlepiej jednak wolę połączenie tych dwóch gatunków: książki fantastyczno-przygodowe. Jednak nie mówię, że nie lubię innych gatunków. Czasami lubię poczytać książki obyczajowe, a także całkiem inne gatunki książek.

9. Moją największą wadą, według mnie są moje okulary. Jestem krótkowidzem i muszę nosić okulary, bo moja wada wzroku jest dosyć duża. Na szczęście tata powiedział, że do gimnazjum kupi mi soczewki, więc to może nie będzie takie uciążliwe.

10. Bardzo lubię ostatnio samotność. Lubię iść sama do szkoły, do biblioteki itp. Jakoś lubię wszystko robić sama. Oczywiście czasami lubię się pośmiać w towarzystwie koleżanek. Moim największym marzeniem ( jak na razie) jest odbycie samotnej podróży do Londynu. Mam nadzieję, że niedługo ono się spełni.;)

Tak więc to koniec o mnie. Mam nadzieję, że nikt nie zasną czytając to;). Do zabawy zapraszam : Olę i Alicję.

14 komentarzy:

  1. widzę sporo cech wspólnych. zamiłowanie do Harryego, chwil samotności, ciemności oraz późnego czytania :)

    jestem też ciekawa opinii Głębiej, które właśnie czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, przynajmniej się coś o Tobie dowiedziałam ;D
    Gratuluję tak wysokiej średniej ;D A kujonem Cię nie nazwę.! Nigdy w życiu.! Nienawidzę tego określenia, a poza tym , kujon to ten, który się uczy, a i tak nic nie wie ;))

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ! ! ! xD
    jesteś kompletnie taka sama jak ja !!! xD
    no...moze pomijając tą średnią, bo ja mam 5.1 xD
    nie, kujonem nie jesteś xD

    ps. "Głębiej" to naprawdę świetna ksiazka ;P
    ja teraz zabieraz się za trzecią częśc ;P

    _natka_ - z lubimyczytać.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ciekawą osóbką. :)
    Ja również bardzo lubię ciemność. No i tak jak ty muszę się całymi dniami męczyć z okularami. :p
    Miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wiele wspólnych cech, może poza tymi ciemnościami i średnią. Bo chociaż co roku miałam czerwony pasek (poza zeszłym rokiem), to moja najwyższa średnia wynosiła 5,4 w szóstej klasie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże, też chcę taką średnią. Zazdroszczę ci twojej inteligencji. xdd
    I ja nie lubię sprzątać, ani nie zaczęłam czytać od HP. xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo mamy wspólnego. Bloga załaożyłam w 6 klasie, a w tym samym roku średnią miałam podobną. A nie uczę się wcale, bo mam dobrą pamięć, wszystko dzięki książkom

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, nie nazwę Cię kujonem - sama kończąc podstawówkę miałam 5,6 a kończąc gimnazjum: 5,5 a mam taką samą sytuację jak Ty: nie uczę się, a przed sprawdzianem panika! Co prawda w tym roku nie udało mi się wyskrobać paska, ale byłam blisko i i tak dostałam nagrodę (kocham moje technikum):D a jeśli chodzi o książki? Fantastycznych nie lubię. Ale przygodowe... jak najbardziej. Też zaczęłam czytać od Harry'ego, też jestem jego fanką... Też nie lubię bałaganu w pokoju... Kurczę, chyba byśmy się dogadały.
    Matko, ale się rozpisałam!!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam taką średnią. Ale kiedy to było ;) Teraz w liceum to marzenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe :DD .
    Widziałam juz na kilku blogach tą grę :))
    zapraszam na "
    ksiazkomaniaa.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na [os-meus-libros] na recenzję książki "Sen" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak czytam wasze komentarze, aż mi dech zapiera. Średnią 5,5 miałam w klasie czwartej... W szóstej był pasek, ale średnia niższa (i zachowanie). Aż czuję się niedouczona ;p
    Zawsze chciałam mieć siostrę, więc zazdroszczę.
    U mnie nn. Zapraszam!
    [w-krainie-andersena]

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ja ledwo na czerwony pasek wyciągnęłam, a ty taką średnią masz? Gratulacje. Osobiście też się nie uczę i jakoś wychodzi. W nauce chodzi o to, by po prostu mieć dobrą pamięć i tyle. [librars]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ciągle jestem sama, jakoś nie mam ogromnej potrzeby mieć przyjaciół. Samotność mi odpowiada. Chociaż nie jestem do końca sama jak palec, bo jestem w towarzystwie książek ;))
    I masz bardzo dobrą średnią :) A ile masz punktów z testu kompetencji, jeśli można wiedzieć? ;>

    OdpowiedzUsuń