piątek, 3 czerwca 2011

Stosik [nr. 1]

Witam!

Prawnie na wszystkich blogach z recenzjami książek zostają pokazywane zdjęcia stosików. A więc ja również postanowiłam pokazać Wam jakie książki ostatnio wpadły w moje ręce. Jak na razie to mój pierwszy stosik, ale mam w planach, że będzie ich o wiele więcej. Mam nadzieję, że szybko uporam się z przeczytaniem ich i będziecie mogli przeczytać recenzje poniższych dzieł:



Od góry:

1. Błękitnokrwiści Maskarada- Melissa de la Cruz [wypożyczyłam ją z biblioteki, po przeczytaniu pierwszej części, którą byłam zafascynowana]
2.Atramentowe serce- Cornelia Funke [również z biblioteki, wypożyczyłam z czystej ciekawości po przeczytaniu pierwszej części]
3. GONE Zniknęli, Faza druga: Głód- Michael Grant [także z biblioteki, spodobała mi się część pierwsza, więc koniecznie chciałam tez przeczytać drugą]
4. Bitwa w labiryncie- Rick Riordan [ również z biblioteki, podobała mi się poprzednia część więc tej też nie mogłam opuścić]
5. Dziedziczka smoka, Tom III- Klepsydra Aldibaha- Licia Troisi [poprzednie dwie części były według mnie beznadziejne i chciałam się przekonać czy ta również taka będzie, z biblioteki]
6. Tunele głębiej- Roderick Gordon & Brian Williams [ od koleżanki, pierwsza część mi się podobała i mam nadzieję, że druga też będzie ciekawa]


***

Cały czas zapraszam do głosowania w ankiecie;)

16 komentarzy:

  1. Świetny stosik :) Najbardziej zazdroszczę Atramentowej Krwi bo już od dawna chciałabym ją przeczytać i książki GONE o której tak dużo dobrego słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ludzi chwali serię GONE. Mi jednak ona kompletnie nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dobrze zaopatrzoną bibliotekę :) U mnie niestety nie ma takich książek :/ Muszę spożytkować starsze wydania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, też musiałabym wstawić stosik xD
    Ja się czaję na Tunele - ale w mojej bibliotece ciągle są wypożyczone;/ Jednak mam nadzieję, że w końcu je skądś zdobędę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam w domu Tunele (pierwsze dwa tomy) i niedługo się za nie biorę. czekam więc na opinię z drugiej części :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle zaopatrzona biblioteka.
    Zazdroszczę ci stosiku. ;>

    Czy mogłabyś informować mnie o nn? Oczywiście jeżeli nie sprawiłoby ci to problemu... ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś czytałam Atramentową Krew,a całkiem niedawno Tunele. Głębiej. Wspaniałe książki Dodaję cię do linków

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny stosik. :D Życzę miłego czytania i mam nadzieje, że spodoba ci się II część GONE, bo moim zdaniem była najlepsza z wydanych dotychczas tomów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz fajną bibliotekę - naprawdę dobrze zaopatrzoną! :) Bardzo fajny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W stosiku sama fantastyka, na którą też mam ochotę ^^. Jestem szczęśliwą posiadaczką "Tuneli. Głębiej.", więc tą pozycje spokojnie Ci zostawię xD. Ale "Maskarada"... Nie ma to jak przeczytać pierwszy tom, a na resztę czekać miesiącami.
    Co do czterech środkowych pozycji, to muszę najpierw przeczytać wcześniejsze tomy ;) Inaczej nie da rady :D

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Na "Atramentową" serię zacieram sobie łapki od jakiegoś czasu, ale po objętości widzę, że to dla mnie zagrożenie przed końcem roku, bo jak dorwę to będę tylko czytać i z nauki nici xD Cały stosik świetny. Jedynie "Błękitnokrwiści" mnie nie zachęcają.
    Zgadzam się, biblioteka świetnie zaopatrzona! Też chcę się tam zapisać! [w-krainie-andersena]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, też chcę taką bibliotekę! ;) Stosik bardzo mi się podoba, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik, życzę miłego czytania.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nn na [amica-libri]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie te książki to kontynuacja poprzednich, ale naprawdę zazdroszczę ci tych pozycji. Sama od dawna poluję na druga częśc Tuneli i Atramentową krew...

    Zapraszam do mnie: ksiazkowe-szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń