wtorek, 5 lipca 2011

14) Błękitnokrwiści Objawienie

TYTUŁ: Błękitnokrwiści Objawienie
AUTOR: Melissa de la Cruz
WYDAWNICTWO: Jaguar
ILOŚĆ STRON: 300
CZAS CZYTANIA: 1 dzień

To już trzecia część serii książek o przygodach wampirów, nietypowej rasy – błekitnokrwistych. Jak już pisałam w recenzjach poprzednich części seria ta bardzo mi się podobała, a po przeczytaniu trzeciej części może nawet jeszcze bardziej. Seria urzekała mnie swoją oryginalnością. Błękitnokrwiści to raczej nietypowy rodzaj wampirów nie opisywany w żadnych innych książkach oprócz tej serii. Bardzo łatwo jest napisać książkę, w której bohaterów „ściągniemy” z jakiejś innej powieści. Trudniej jest samemu wymyślić wspaniałe postacie książek. Za to cenię sobie tą serię i jej autorkę.

 Schuyler Van Alen musiała wprowadzić się do domu Force’ów. Jest to dla niej udręka, ponieważ szczerze kocha Jacka tak samo jak Mimi. Czy poradzi sobie w tej sytuacji?
Świat jest zagrożony. Demon ukryty w Corcovado próbuje się uwolnić. Rada tam właśnie się udaje. Tam również może dojść do okropnej zdrady. Czy Schuyler wraz z przyjaciółmi uda się temu zaradzić?

Jak wspominałam podoba mi się oryginalność autorki. Zresztą podoba mi się w ogóle cały sposób pisania książek pani Melisy de la Cruz. Widać, że każde słowo napisane w tej książce było przemyślane. Podoba mi się także prosty język skierowany do młodzieży. Muszę również dodać, że książka lepiej wypadła od poprzednich części. Widać doskonale, że autorka jeszcze bardziej przyłożyła się do pisania kontynuacji przygód błękitnokrwistych. Skupiła się bardziej na fabule, a nie na opisywaniu sklepów, ubrań i innych niepotrzebnych rzeczy. Również podoba mi się oprawa graficzna. Czcionka jest duża, a okładka idealnie oddaje fabułę książki.

Co tu więcej dodawać. Książkę jak najbardziej polecam. Jeżeli czytaliście pierwsze dwie części to musicie również przeczytać trzecią część, bo jest o wiele lepsza od poprzednich.

5/6


11 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę sięgnąć po tą serię , chociaż ostatnio tyle tych wampirów, że powoli zaczynam mieć ich dość. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie sięgnę po całą serię, w przeciwieństwie do przedmówczyni jeszcze nie zdążyłam się znudzić wampirami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci część jest niezwykła,czwarta jeszcze bardziej interesująca, a piąta...
    Uwielbiam tą serię.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca].

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam do końca przekonana do tej serii ale skoro tak wielu osobom się podoba, to może kiedyś przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś przeczytam... Jeżeli ją zdobędę... Czyli nieprędko.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czytałam tę książkę i jestem takiego zdania ,że każda kolejna cześć jest jeszcze lepsza od poprzednich :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się podobała ;-)Genialna seria

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo. Ciekawe, ciekawe ;D

    Wiesz, jakoś przedtem nie przepadałam za wampirami, ale teraz zainteresowałaś mnie.! Tą serię bym chciała przeczytać. ;))

    Pozdrawiam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... Ania szaleje.. ba! kobieto boskie recenzje... będę za Tobą tęsknić... <33 ;) a *Cienie* to boska książka... Mel był dziwny, a Luke słodki. polecam tę książkę... <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam niedawno, podobała mi się. Teraz czeka aż ją zrecenzuję ;)

    OdpowiedzUsuń