piątek, 1 lipca 2011

Stosik [nr. 2]

Witajcie!

Tak więc nadszedł czas na kolejny stosik. Niektóre książki to moje pierwsze egzemplarze recenzenckie od wydawnictw, reszta z biblioteki. A teraz zdjęcie:




Od góry:

1. Życzenie - Alexandra Bullen - od wydawnictwa Bukowy Las
2. Drżenie - Maggie Stiefvater - od wydawnictwa Wilga
3. Bękitnokrwiści objawienie - Melissa de la Cruz - z biblioteki
4. Cienie - Amy Meredith - z biblioteki
5. Dom na krańcu czasu - Jeanette Winterson - z biblioteki


Za książki od wydawnictw serdecznie dziękuję!



12 komentarzy:

  1. Świetny stosik.
    Najbardziej Ci zazdroszczę "Dom na krańcu czasu" już od dawna na nią poluje.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stosik. W sumie to wszystkie z tych książek bym ci podkradła:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super stosik :* Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałąbym z tego stosiku Błękitnokrwistych przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przeczytałabym większość.

    Mogłabyś informować mnie o nowych recenzjach? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drżenie świetne, a Życzenie mam ogromne chęci przeczytać ;)

    Zapraszam na nn [amica-libri] ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę nr. 3 czytałam ,a nr. 5 leży na mojej półce :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh. Sama chętnie przeczytałabym niektóre z nich. ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od Wilgi dostanę "Numery:Chaos", ale "Drżenie" może kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Drżenia" i zapraszam do siebie na
    http://florareadsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń