czwartek, 14 lipca 2011

Stosik [nr. 3]

Witajcie,

Dzisiaj była już recenzja, ale postanowiłam też zamieścić stosik. Niedługo wakacje a ja mam coraz więcej książek;). A więc:


Od góry:
1. Krew modliszki - Adrian Tchaikovsky - Od księgarni Matras
2.Hołd dla mroku - Adrian Tchaikovsky - również od księgarni Matras
3. Wojownik wielkiej ciemności - Nik Pierumow - od księgarni Matras
4. Błękitnokrwiści Dziedzictwo - Melissa de la Cruz - Z biblioteki
5. Polowanie - Amy Meredith - z biblioteki
6.Hyperversum - Cecilia Randall - Od wydawnictwa Esprit


7 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę takiego fajnego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stos przecudny! Aż się chce taki miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku jaki śłiczny stosik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie:) I ogólnie uwielbiam księgarnie Matras, są świetne.
    U mnie nowa recenzja, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik ;)
    Do poczty zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa recenzji Hyoerversum:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ci "Polowania" sama poluję na tą książkę jednak z marnym skutkiem.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń