piątek, 19 sierpnia 2011

20) Z ciemnością jej do twarzy

TYTUŁ: Z ciemnością jej do twarzy
AUTOR: Kelly Keaton
WYDAWNICTWO: Znak Emotikon
ILOŚĆ STRON: 256
ROK WYDAWNIA: 2011
CZAS CZYTANIA: 2 dni

Po książce nie spodziewałam się niczego wielkiego. Myślałam, że to zwykła opowieść o wampirach, nieszczęśliwej miłości. Na końcu " Z ciemnością jej do twarzy" wiedziałam jak bardzo się pomyliłam. Jest bardzo wciągająca i nietypowa. No bo w jakiej książce występuje pół-wampir a do tego Atena? Połączenie tych dwóch a nawet więcej wątków okazało się bardzo trafne ze strony autorki. "Z ciemnością jej do twarzy" jest moją pierwszą książką z wieloma wątkami, które stają się coraz popularniejsze, a już jestem zadowolona. Szkoda tylko, że książka jest taka krótka. Niecałe 300 stron. Zaczęłam czytać, a tu patrzę - koniec.

Ari zawsze była inna. Włosy, których nie da się ściąć, bo zawsze odrastają. Zielone, wyraziste oczy. To jedne z powodów, które przyciągały uwagę na Ari. A do tego niejasna przeszłość związana z samobójstwem matki. Aby do końca odkryć swoją odmienność i przeszłość Ari wyrusza do Nowego Orleanu. Został on wykupiony po dużym huraganie przez potężne, wpływowe rodziny. Jednak nawet i w mieście czarodzieji, wampirów, hybryd nie jest bezpieczna. Prześladują ją zabójcy, towarzyszy i pomaga pół-wampir Sebastian. A na obrzeżach miasta czai się złowroga Atena. Czy uda jej się znowu wrócić do normalnego życia?

Jak na początku wspominałam książka bardzo mi się podoba. Język wręcz stworzony dla młodzieży. Bardzo łatwo połapać się nawet na początku o co chodzi. Podoba mi się również wielowątkowość w tej książce. Wampiry i bogowie, a także czarodzieje, hybrydy... Świetnie połączone barwnym językiem powieści wciągają do swojego świata. Akcja jest bardzo szybka dzięki czemu książka bardzo wciąga. Okładka "Z ciemnością jej do twarzy" jest również bardzo ładna. Wydanie także jest niczego sobie. O tej książce po prostu nie mogę niczego złego powiedzieć. Jest wręcz wspaniała.

"Z ciemnością jej do twarzy" polecam wszystkim, którzy lubią wampiry lub historie związane z bogami greckimi. Ten kto lubi paranormal romanse nie może przejść obok tej książki obojętnie. Polecam!

5/6

Książkę mogłam przeczytać i zrecenzować dzięki wydawnictwu Znak Emotikon. Bardzo dziękuję!



18 komentarzy:

  1. przeczytam na pewno ;) tym bardziej, że znalazłam ją ostatnio po 50% obnizce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i bardzo mi się spodobała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Pewnie kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być ciekawie, z chęcią przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam, ale mam ja w planach :D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym ją chciała przeczytać. Zresztą mam na nią chrapkę już od pewnego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę będę pierwsza, ale mnie do tej książki nie ciągnie. Już od jakiegoś czasu mam do niej uraz i nawet Twoja świetna recenzja opowiadająca o książce w samych superlatywach tego nie zmieni;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy przeczytam? Nie wiem. Jeżeli nadarzy się okazja to oczywiście, ale ta książka nie znajduje się niestety na liście moich priorytetów. A ta lista... ho, ho, ma jakieś pięćdziesiąt pozycji!
    Juliette
    [czar-ksiazek]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wampiry? Średnio... Bogowie greccy? Bardzo! Już zapisuję ;).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja :) A książkę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się na nią skuszę. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno przeczytam. Myślę, że mi się spodoba:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do Lasu Zębów i Rąk na [amica-libri] ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieee. nie podoba mi się. Chociaż wszyscy nad nią miałczą, że jest cudowna :*
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam i zdanie o niej mam takie same jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na nn na [os-meus-libros] :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Postanowiłam przenieść się na blogspot i teraz można będzie mnie znaleźć na http://kraina-andersena.blogspot.com/
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na nn na [amica-libri]

    OdpowiedzUsuń