poniedziałek, 29 sierpnia 2011

21) Polowanie

TYTUŁ: Polowanie
AUTOR: Amy Meredith
WYDAWNICTWO: Amber
ILOŚĆ STRON: 222
ROK WYDANIA: 2010
CZAS CZYTANIA: 2 dni

"Polowanie" to druga część książki "Cienie". Jak pisałam w recenzji pierwszej części jest to moja pierwsza książka o demonach. Temat dość oczywisty, ale dla mnie jeszcze mało znany. Jednak jak na razie jestem zachwycona (przynajmniej tą serią, nie wiem jakie będą inne książki z tym tematem).

Eve niedawno odkryła, że ma magiczną moc by walczyć z demonami. Razem ze swoimi przyjaciółmi - Jess i Luke'iem - odkrywa, że ich miasto nie jest jeszcze bezpieczne. Piekielne ogary, które rozrywają na strzępy i zabijają ludzi zostały przez kogoś wpuszczone przez portal łączący Ziemię z Piekłem. Kto mógłby zrobić coś tak strasznego?

"Cienie" były dla mnie książką bardzo przewidywalną. Już w połowie wiedziałam jak zakończy się cała książka. W drugiej części autorka poprawiła się. Czytanie stało się ciekawsze, książka bardzo wciągała. Język powieści jest prosty, zrozumiały. Jest odpowiedni dla "młodszej" jak i "starszej" młodzieży. Bardzo podoba mi się również okładka jak i cały wygląd książki.

'Polowanie" bardzo mi się podobało. Polecam ją wszystkim, bez wyjątku. Nie zawiedziecie się. Mam nadzieję, ze moja przygoda z tą serią jak i z demonami tak szybko się nie zakończy.

5/6

***

Nie wiem czy powinnam to tak wszystkim ogłaszać, ale mam dzisiaj urodziny. Kończę 13 lat. Ach, stara już jestem...;)

Czas do szkoły, oo jak mi się nie chce. Pewnie zresztą tak jak większości z was...

20 komentarzy:

  1. Przeczytała jużI tom, to może i na to się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chętnie poszukam. Wszystkiego naj, a fakt, stara jesteś, szczególnie w porównaniu ze mną;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego ! :D Co do książki raczej nie przeczytam, nie ciągnie mnie do tej seriii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego!!!!! Może kiedyś się skusze ale teraz jakoś mnie nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego :) Książkę może kiedyś przeczytam, bo jeszcze nie czytałam książek o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego ;)

    Każda książka z tej serii jest na równym poziomie, choć "Gorączka" zaskakuje zakończeniem ;)

    Zapraszam na nowa recenzję na [amica-libri] :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat! :)
    Rzadko się zdarza żeby druga część była lepsza od pierwszej no ale od czego są wyjątki? :) Nie czytałam jeszcze tej serii, zastanowię się nad nią. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny Blog . Przydatny. Można się dużo dowiedzieć o różnych książkach :)

    + zapraszam do mnie.
    worldeyesola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie spóźnione, ale STO LAT! Co do książki to wampiry, demony mnie odpychają jak najdalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze, spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego. Stara? Ja niedawno skończyłam 17, co mam powiedzieć?:D
    Na "Cienie" czaję się od dawna ale w bibliotece jest na nie dłuuuga kolejka;/
    A na [os-meus-libros] nn:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego, trochę spóźnione ale co tam. O tej książce słyszałam wiele dobrego, więc może za niedługo ją kupie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nn, [amica-libri] :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam część pierwszą tego cyklu i podobała mi się, po "Polowanie" zamierzam niedługo sięgnąć, choć nie wiem czy mi się to uda.
    13 lat to dużo? nie żartuj. ja mam trochę więcej i nie czuję się staro :-) w każdym bądź razie - wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam
    Juliette
    [czar-ksiazek.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana gimnazjalistko ze szkoły w Lublinie.. przeczytałaś aktualnie moją ul. książkę ^^ świetna recenzja i wybacz spóźnione życzenia.. wszystkiego najlepszego Aniu ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nn na [os-meus-libros], zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowa recenzja na [amica-libri] :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na nn na [os-meus-libros] :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadal nie mogę się zdecydować... Siły wyższe czyli zasoby biblioteki rozstrzygną moje wątpliwości :).

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię przewidywalnych książek, ale jakoś o demonach mało co czytałam, dlatego nie mówię nie.

    p.s. spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń