poniedziałek, 10 października 2011

Stosik [nr. 4]

Postanowiłąm (w końcu ) dodać jakiś stosik, bo ostatnio w ogóle nie mam czasu. Tak więc nie przedłużając:


1. Miasto kości -Cassandra Clare - z biblioteki
2. Uprowadzona- Lucy Christopher - od wyd. Wilga
3. Wystarczy, że jesteś - Małgorzata Gutowska- Adamczyk - z biblioteki
4. Dominika. Pierwsza miłość - Małgorzata Budzyńska - jak powyżej
5. Opium w rosole - Małgorzata Musierowicz- lektura, jak powyżej
6. Król mroku - Melissa Marr - jak powyżej
7. Klan wilczycy - Maite Carranza - jak powyżej
8. Miasto popiołów - Cassandra Clare - jak powyżej

To by było tyle;) Dziękuję za komenatrze i recenzja może się pojawi w piątek. Pozdrawiam;)

7 komentarzy:

  1. "Opium w rosole" uwielbiam:)
    Serię DA mam w planach, więc poszukuję "Miasta kości". Zabrałabym Ci je z chęcią;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stosik :) "Uprowadzona" mi się podobała :) Trylogia Dary Anioła, podobnie jak wróżki pani Marr, też należą do moich ulubionych.
    Miłej lektury i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała takie książki z biblioteki. Niestety u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Klan wilczycy",a tak to ciekawi mnie "Miasto kości" i "Miasto popiołu",ale też "Uprowadzona";) {centerbook}

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury! Nie czytałam żadnej z tych książek, jednak za "Uprowadzoną" rozglądam się od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń