poniedziałek, 9 stycznia 2012

Stosik [nr.6]

Witajcie!

Nadszedł czas na nowy stosik. Tym razem również się trochę tego uzbierało. Jeden egzemplarz recenzencki (za który bardzo dziękuję), widać również skutki małych zakupów, a także wyprawy do biblioteki. A więc:



Od góry:
1. Koralina - Neil Gaiman - z biblioteki
2. Niepokój - Maggie Stiefvater-  egzemplarz recenzenki od wydawncitwa Wilga
3. Cień wiatru - Carl os Ruiz Zafón - zakup własny <RECENZJA>
4. Niebieskie nitki - Małgorzata Gutowska - Adamczyk - zakup własny
5. Las zębów i rąk - Carrie Ryan - z biblioteki
6. Pretty Little Liars Kłamczuchy - Sara Shepard - z biblioteki
7. Córki księżyca - Lynne Ewing - z biblioteki
8. Błękitna miłość - S. C. Ransom -  z biblioteki
9. Gorączka - Amy Meredith - z biblioteki


To jak na razie tyle. Niedługo powinna pojawić się recenzja książki Niepokój, ktorą już przeczytałam, ale zwyczajnie nie mam czasu, żeby ją napisać. Pozdrawiam;)

23 komentarze:

  1. Świetny stosik! Mam "Drżenie", ale przy tylu innych popożyczanych książkach brakuje czasu na przeczytanie :/ "Cienia wiatru" nie czytałam, ale lubię książki Zafona i tworzony przez niego nastrój. Czytałam "Cukiernie pod Amorem" Pani Adamczyk, cudowna książka :) A "Pretty" i "Las zębów i rąk" chętnie bym dorwała w swoje ręce. Zazdroszczę tego stosu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego stosiku przeczytałm juz "Las", na swoją kolej czekają "Pretty", a chętnie dostałabym w swoje łapki "Niepokój". Masz chyba lepiej zaopatrzona bibliotekę, u mnie zwyczajnie na ma tych książek. muszę jeżdzić dalej. Nie mogę doczekac się Twojej opinii o "Lesie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Niepokój" i "Pretty Little Liars" zabrałabym Ci bez wyrzutów sumienia. :P
    "Las Zębów i Rąk" jest świetny, mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik imponujący. Niestety ja z niego znam tylko "Cień wiatru". :( Czekam z niecierpliwością na recenzje. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zazdroszczę: "Las Zębów i Rąk" i "Cień Wiatru". Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać ,że masz znakomicie wyposażoną bibliotekę. Tylko pozazdrość większość książek z pewnością bym ci podkradła ,a ''Niepokój'' mam już za sobą i mogę Ci życzyć jedynie miłej lektury :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, zazdroszczę "Niepokoju":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, dużo nowości u Ciebie w bibliotece, nie to co w mojej, trzeba pół roku czekać. A Twój stosik prezentuje się wspaniale, nic, tylko czytać, czytać, czytać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super książki! "Pretty little liars" z pewnością ci się spodoba ;)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. 3,5,7,8, mam w planach kupić niepokój nam zamiar jak będzie czas dopiero nabyć bo podobno ciekawe a mimo ,że szybko czytam to mam trochę objętości. Gratuluje pięknego stosu i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik :)
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, też chcę takie książki w swojej bibliotece! Zazdroszczę stosiku. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za cudowny stosik! Maggie Stiefvater - uwielbiam :) "Błękitna miłość" zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie i także polecam. Las... - ależ tam są emocje, a do tego jeszcze PLL ;)
    Cudownych chwil z lekturą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodałam Cię do obserwowanych tak jak prosiłaś.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na recenzję Niepokój. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny stosik! Ja też czekam na książeczki,a teraz zaczytuję się Lasem - jestem oczarowana! Ciekawa jestem Twojej opinii o Niepokoju. Lada dzień zacznę Drżenie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski stosik! Jestem bardzo ciekawa twojej recenzji Niepokoju.:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy stos, zazdroszczę niektórych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę tak dobrze zaopatrzonej biblioteki! U mnie nawet o takich must-have jak Virginii Woolf tylko pomarzyć... W każdym razie miłego czytania życzę ;).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny stosik! Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosik rewelacyjny!
    Zazdroszczę Ci tego,że w Twojej bibliotece są takie książki jak: Pretty Little Liars, "Las zębów i rąk". U mnie zazwyczaj nie ma takich właśnie książek,a z chęcią bym je przeczytała.. No cóż,muszę na nie zbierać i kiedyś sobie kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stosik. Najchętniej ukradłabym Ci "Cień wiatru" i "Niepokój" ;-)

    OdpowiedzUsuń