piątek, 10 lutego 2012

Stosik [nr. 7]

Witajcie!

Jako, że nadszedł nowy miesiąc nadszedł również czas na stosik. Nie jest on zapewne tak duży jak poprzednio, ale i tak się cieszę, że będę mogła przeczytać te książki. Najwięcej pozycji jest z biblioteki, a także widać dwa egzemplarze recenzyjne od wydawnictwa Wilga. Bardzo dziękuję!



Od góry:

1. Kochaj i tańcz. 20 lat wcześniej - Manula Kalicka - z biblioteki - niedługo będę czytać
2. Numery. Czas uciekać - Rachel Ward - od wydawnictwa Wilga, właśnie czytam
3. Numery. Chaos - Rachel Ward - od wydawnictwa Wilga
4. Blask nocy - Andrea Cremer - z biblioteki. Oczywiście byłam taka mądra i wypożyczyłam drugą część, a pierwszej nie czytałam...
5. Anioł - L.A Weatherly - z biblioteki, ciekawe jaka będzie ta książka...
6. Ostatni olimpijczyk - Rick Riordan - z biblioteki, wreszcie będę mogła skończyć tą serię
7. Zagubiony heros - Rick Riordan - z biblioteki, och, ale się cieszę, że ją dostałam w bibliotece


To by było na tyle. Niedługo szkoła. Ach, nie chce mi się iść. Cały czas zapraszam do głosowania w ankiecie na najlepszą książkę zrecenzowaną w styczniu. Pozdrawiam;)


29 komentarzy:

  1. Piękny stosik :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik. :) Jestem ciekawa, jak Ci się spodobają "Numery". I chętnie podkradłabym Ci "Ostatniego olimpijczyka". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym podkradła "Numery" - obie części ;)
    Kiedyś próbowałam przeczytać "Kochaj i tańcz", ale było to tak smętne, że nawet nie dokończyłam. Po prostu książka w nie moim stylu ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. same ciekawe pozycję więc życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie Riordana polecam, uwielbiam wszystkie serie jego autorstwa. No i muszę w końcu dopaść Numery.
    Sowa

    {http://biblioteczkasowy.blogspot.com/}

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik. Czekam na recenzje ;) Najbardziej jestem ciekawa opinii na temat książki Ricka Riordana, którego ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję stosu:) Najbardziej zazdroszczę Ci "Numerów".

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacny stos. Ciekawam tych Numerów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stosik!!!
    Zazdroszczę Ci.., a najbardziej tych Numerów powinny być ciekawe.
    Zanim przeczytam muszę zobaczyć twoją recęzje na temat tych książek...
    Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od ja kiegoś czasu miałam ochotę na Numery. Reszty pozycji nie znam, ale i tak piękny stosik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik! :D

    Ja Numery juz czytałam i bardzo ci je polecam a jednocześnie jestem bardzo ciekawa twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszą część "Numerów" już czytałam i jestem zadowolona z tej lektury, koniecznie muszę sięgnąć po tom drugi - jestem bardzo ciekawa dalszych losów bohaterów. Wprost uwielbiam Ricka Riordana, przeczytałam prawie wszystkie jego książki (oprócz "Ognistego tronu" oraz "Syna Neptuna"). Chętnie przeczytałabym "Anioła".

    OdpowiedzUsuń
  14. Och. Super stos. Zazdroszczę i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Anioła" czytałam i podobała mi się, jednak nie zachwycił niczym szczególnym.
    Ale przypomniałaś mi, że miałam poszukać Numerów...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na temat Anioła słyszałam różne opinie, ciekawa jestem co Ty powiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego czytania :]
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czekam na recenzje Anioła! ciekawa jestem tej książki. Stosik miodny ;)
    Pozdrawiam i miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko jaki piękny stos, akurat czytam "Zagubionego Herosa", a na ostatnim olimpijczyku się nie zawiedziesz ;)
    To teraz czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Zagubionego herosa" czytałam i tak mnie pochłonął, że nie mogłam się oderwać, choć książka najwyższych lotów nie jest. Pozostaje mi tylko życzyć miłego czytania ;-) a końca ferii nie zazdroszczę, bo ja je właśnie zaczynam. ^^
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego czytania! Zazdroszczę, że w bibliotece masz tyle ciekawych książek :)
    Pozdrawiam.
    http://ksiazki-alys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile cudownych powieści! Najbardziej chyba zazdroszczę Ricka Riordana. Od dawna czekam na okazję na przeczytanie jego książek. Strasznie mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik.Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stosik. miłej lektury.Najbardziej ciekawi mnie "Kochaj i tańcz. 20 lat później".

    OdpowiedzUsuń
  25. Podebrałabym Ci "Blask nocy", akurat jestem świeżo po lekturze pierwszej części, więc jeszcze cokolwiek pamiętam z fabuły haha ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny stosik, też wkrótce zamierzam przeczytać "Numery", ale muszę poczekać, aż przyjaciółka skończy i użyczy ;) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chciałabym jeszcze przeczytać parę książek Coelho, tylko podobno one wszystkie są do siebie bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje ładnego stosiku.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stosik. :) Przyjemnej lektury :).

    OdpowiedzUsuń