czwartek, 15 marca 2012

Stosik [nr. 8]

Witajcie,

Nadszedł marzec, a więc czas na nowy stosik. Tym razem znajdują się w nim trzy egzemplarze recenzenckie, a także sporo książek z biblioteki. Nie przedłużając, oto stosik;)


Od góry:

1. Numery. Przyszłość - Rachel Ward - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Wilga >RECENZJA<
2. Motylki. Wstrząsająca opowieść anorektyczki - Laurie Halse Anderson - z biblioteki - słyszałam już wiele o tej książce, więc postanowiłam ją przeczytać
3. Pomiędzy światami - Jessica Warman - z biblioteki - już nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją czytać
3. Furie - Elizabeth Miles - z biblioteki - również bardzo chcę ją przeczytać
4. Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare - kolejny tom z serii Dary anioła
5. Romeo i Julia - William Szekspir - z biblioteki - lektura, recenzja tej książki raczej się na blogu nie pojawi
6. Monster High. O wilku mowa... - Lissi Harrison - od Kingi ;) Dzięki ;*
7. Niedźwiedź Wojtek - Aileen Orr - egzemplarz recenzencki od księgarni Matras, teraz czytam
8. Pan Ibrahim i kwiaty Koranu - Eric-Emmanuel Schmitt - z biblioteki - byłam zachwycona "Oskarem i Panią Różą", więc postanowiłam zapoznać się także z innymi książkami tego autora.
9. Zauroczenia - Pamela Wells - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Wilga
10. Mitologia - Jan Parandowski - zakup własny - musiałam mieć tą książkę w domu
11.Światła września - Carlos Ruiz Zafón - od nakanapie.pl >RECENZJA<
12. Rekrut - Robert Muchamore - z biblioteki

W stosiku znajduje się 12 pozycji. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać je wszystkie przez ten miesiąc. Pozdrawiam;)

33 komentarze:

  1. Oh, zazdroszczę Zafóna. :) pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos, życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholernie zazdroszczę stosiku! Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba Ci porwę parę książek ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały stos! Zazdroszczę "Niedźwiedzia Wojtka", obejrzałam kiedyś o nim film dokumentalny, ale nie miałam pojęcia, że jest też książka, muszę ją kupić, bo historia tego uroczego niedźwiadka mnie urzekła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkradłabym "Furie" i "Pomiędzy światami" :)
    Zazdroszczę i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos;D Ja nie mogę się doczekać aż Numery 3 przywędrują do mnie. Miłego czytania.;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie, cudownie <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedynie "Motylki". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka książek bym Ci zabrała :] Miłego czytania.
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę numerów 2. ja ostatnio przeczytałam część pierwszą i mam ochotę na drugą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny stosik ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam "Motylki" i myślę, że autorce udało się pokazać chory umysł tej dziewczyny. Czekam na recenzje także pozostałych książek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo Mam straszną ochotę na Furie

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że masz Cheruba :D Moim zdaniem świetna seria, ale nigdzie w bibliotekach nie mogę znaleźć 9 części :c

    Keep Smiling!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym zapoznać się z kolejnymi częściami "Numerów" i "Światłami września" Zafona :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. ach! stosik bardzo fajny ;D czekam na recenzje bo jestem ciekawa kilku pozycji ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy stos, mój to się może schować. :) Pozdrawiam. U mnie nn.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosik niesamowity. Żadnej z tych pozycji nie znam. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Numery mam w planach. Tak jak i Furie.
    Nie cierpię serii Dary anioła.
    Dla mnie Szekspir ma wzloty i upadki. Romeo i Julia jest jego upadkiem.
    Od dawna mam w planach Zafona jak i Schmitt'a.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny stosik. Zazdroszczę tej książki o anoreksji. :)
    PS. Coś ostatnio przestałaś informować mnie o NN? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stos! Kilka tytułów również posiadam, a reszty zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja Ci zazdroszczę tego stosiku! Czekam na recenzje tych książek.
    I dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pan Ibrahim i kwiaty Koranu - Eric-Emmanuel Schmitt przeczytałam niedawno. Bedziesz nią zachwycona tak sama jak ksiązka Oskar i Pani Róża. JA byłam tak samo super jest dziecko Noego. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny stosik - tylko pozazdrościć! Życzę przyjemnego czytania i dużo czasu na pisanie recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny stos. Ja także zazdroszczę Ci Zafóna... Muszę się w końcu za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam, jak chciałam przeczytać "Furie", ale teraz jakoś myślę, że to słaba lektura. Czekam na Twoją recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoo... Cudowny stosik. Przyjemnego czytania ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Same wspaniałe pozycje, matko ależ ci zazdroszczę.
    Masz nieźle zaopatrzoną bibliotekę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stosik. Jestem ciekawa Numerów. Nie czytałam jeszcze żadnej części. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałam przeczytać światło września, Miasto upadłych aniołów i oczywiście Monster High (fajna ta ostatnia książka bo z po przednimi autorkami miałam do czynienia ale nie wiem czego mam oczekiwać po monster high ;)

    loveeread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stosik. Szczególnie zazdroszczę Zafona, "Pomiędzy światami" i Schmitta. A, i oczywiście "Numerów":)

    OdpowiedzUsuń