czwartek, 12 kwietnia 2012

Stosik [nr 8]

Witajcie!
Nadszedł czas na kolejną porcję stosiku;) Tak jak zawsze znajdują się w nim głównie książki z biblioteki, ale także widać dwa egzemplarze recenzenckie. Na dworze robi się coraz cieplej. I dobrze, bo już nie mogłam się doczekać wiosny. Nareszcie będę mogła sobie siąść na słoneczku i przyjemnie spędzać czas z dobrą książką;) Dobra rozmarzyłam się, przechodzimy do stosiku: 


Od góry:

1. Morderstwo w zaułku - Agatha Christie - To moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Mam nadzieję, że będzie udane.
2. Grajek - Helen McCabe - od księgarni Matras - Teraz czytam i zapowiada się bardzo ciekawie
3. Okup drapieżców - Emily Diamand - od wydawnictwa Wilga - już nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją czytać.
4. Pałac Północy - Carlos Ruiz Zafón - Czytałam niedawno "Światła września" i bardzo mi się podobały. Mam nadzieję, że z tą książką będzie podobnie.
5. Piękne istoty - Kami Gacia & Margaret Stohl - Czytałam wiele pozytywnych recenzji o tej książce, więc postanowiłam się z nią zapoznać.
6. Pojedynki wampirów - Alyxandra Harvey - Czytałam pierwszą część i nawet mi się podobała. Oby z tą było podobnie.
7. Niezapominajki - Ewelina Kłoda - Nie mam zbyt miłych skojarzeń z polskimi autorami, ale i tak postanowiłam przeczytać ta książkę ze względu na pozytywne recenzje jakie przeczytałam.
8. Kurier - Robert Muchamore - Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała. Zobaczymy jak będzie z tą.
9. Najstarszy - Christopher Paolini - Czytałam "Eragona" i niezbyt mi się podobał. Mam nadzieję, że ta książka będzie lepsza. 


To by było na tyle. Idę czytać te wszystkie książki. Trzymajcie się ciepło!;)

42 komentarze:

  1. Zafona mogłabym czytać zawsze :) Uwielbiam "Cień wiatru" i "Grę anioła". Za cel postawiłam sobie zapoznanie się z jego innymi powieściami :)
    Ogólnie świetny stos i zapowiada się interesująco spędzony czas przy lekturze :)
    Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ zazdroszczę ci Zafona, piękny stosik nie mogę się doczekać recenzji, zwłaszcza Christie :)
    ps. Najstarszy jest gorszy od Eragona przynajmniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę nie tylko ja się biorę za Christie. "Najstarszego" i "Eragona" czytałam i bardzo mi się oba tomy podobały, ale drugi był lepszy, więc mam nadzieję, że i Tobie ta seria do gustu przypadnie. ;)
    P.S. Po NR nie musisz stawiać kropki. Jeżeli ostatnia litera jest w skrócie nie jest to obowiązkowe, wręcz nieprawidłowe... Chyba, że odmieniłaś, a wydaje mi się, że nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaki ciekawy stos! "Niezapominajki" również niedługo zagoszczą na mojej półce, podobnie jak Zafon. Nie mogę doczekać się recenzji książki Christie i "Najstarszego", którego również mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stosik, podkradłabym kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik. Czekam na recenzję Kuriera. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! Chętnie podkradłabym Zafona. Polecam Christie i "Kuriera", a najbardziej "Najstarszego"- według mnie ta seria staje się lepsza z każdą częścią.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, wartościowy stosik :) Zafona uwielbiam, toteż być Ci go zabrała chętnie :)) Czekam na recenzję Okupu drapieżców, bo interesuje mnie ta książka. Pozdrawiam Maggie.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Piękne istoty" chętnie bym podkradła! Nie ma co, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grajek dobry.
    Zafon cudny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeej piękny stosik :) Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pozycje. :) Mi Eragon się podobał, tak samo kolejne części, więc mam nadzieję, że zauroczy Cię ten świat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny stosik. Tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, ja tutaj chwalą p. Zafona. A ja tak się ociągałam z przeczytaniem "Pałacu Północy". ...Nadal go nie przeczytałam, ale chyba czym prędzej zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnej książki nie czytałam więc tym bardziej czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik. Czekam z niecierpliwością na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że jednak posłuchałaś mojej rady i zawróciłaś do biblioteki po "Piękne istoty" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ogromną ochotę na Zafona :).
    Stosik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik. Jeżeli chodzi o Agathe Christie, to próbowałam w ubiegłe wakacje zabrać się za jej twórczość. Nie wyszło, chociaż sięgnęłam po zachwalane "pięć świnek/i nie było już nikogo...".

    OdpowiedzUsuń
  20. Z twojego stosiku czytałam tylko "Kuriera". Nie mogę się doczekać recenzji "Pięknych Istot" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaale masz fajne zdobycze! Ja czekam na recenzje teraz moja droga ;D
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyżby Christie była Twoją lekturą? Ja też czytałem i się nie zawiodłem. "Eragona" nie czytałem i chyba muszę to jak najszybciej zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę w końcu przeczytać coś Zafona.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały stos. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny stos! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam na ostatnią notkę bloga only-reviews

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę stosika. Osobiście uważam, że "Brisingr" jest lepszy od
    "Najstarszego". "Piękne istoty" są świetne.
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stosik! Szczególnie Zafon <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przeczytałam ani jednej książki z Twojego stosiku, więc chętnie zapoznałabym się z recenzjami.

    OdpowiedzUsuń
  31. O rety! Cudowny stosik. Brałabym wszystkie w swoje szpony<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stosik. Chyba poszukam tych książek u mnie w bibliotece gdy przeczytam twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uuu.. ładny stosik ! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę stosiku, a najbardziej ,,Pięknych istot". Czytałam całą serię ,,Dziedzictwo" i ,,Najstarszy" jest moją ulubioną częścią. Mam nadzieję, że będzie ci się podobał.
    Miłego czytania.!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    Panna Nikt

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny stosik! :) I moja ukochana pani Christie.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny stosik, czekam na recenzje bo nie czytałam jeszcze tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. "Światła września" Zafona rzeczywiście były bardzo dobre, ale najlepszą jego książką jest moim zdaniem "Cień wiatru" - mistrzostwo :) Świetny stos, życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że polubisz książki Agathy Christie, ona ma niesamowite pomysły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawy! Zazdroszczę biblioteki!

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie osobiscie Palac Polnocy podobal sie nawet bardziej niz Swiatla wrzesnia, jestem ciekawa jak bedzie u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń