piątek, 20 kwietnia 2012

Światowy Dzień Książki

Zbiliża się Światowy Dzień Książki, a co za tym idzie także wiele ciekawych ofert książkowych.



Księgarnia Matras zaprasza do skorzystania w okresie od
24 kwietnia do 7 maja z kodu rabatowego o wartości 25 zł.
Rabat można uzyskać wpisując podczas składania zamówienia na kwotę
minimum 60 zł hasło "czytamy".
Dostawa zamówienia do jednej z ponad 140 księgarni
Matras jest ZA DARMO. Rabat mogą otrzymać klienci zalogowani.

***

Mam nadzieję, że powyższa informacja okaże się przydatna;)
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Czyli jeśli ktoś zrobi zamówienie bagatela za przypuśćmy 65zł to zapłaci tylko 40zł? Dobrze rozumiem, bo jesli tak to bombowa okazja! =P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się wybrać do księgarni i zakupić zapas książek na 2 miesiące. Między innymi serię Igrzysk, Dukana i Jutro;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, muszę się wybrać i pokupować. Albo zamówię przez internet - nie będę musiała jechać do innego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ostatnio robiłam zakupy. Jednak i z tej promocji chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetna okazja! Tylko szkoda, że dzisiaj już kupiłam kilka książek. Jednak mam nadzieję, że skorzystam z tej promocji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam się tylko spytać czy to obowiązuję tylko przy zakupie książek przez internet w księgarni Matras?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chodzi o zamówienia przez internet.

      Usuń
  7. ten rabat "czytamy nie działa" ,to tak ku gwoli ścisłości

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak osoba wyżej próbowałam skorzystać z rabatu z kodem "czytamy", ale niestety w moim przypadku on nie działa ;/

    OdpowiedzUsuń