wtorek, 15 maja 2012

Pierwsze urodziny bloga

Tak jest, 15 maja na tym blogu pojawiła się pierwsza notka razem z recenzją. Wtedy wszytko się zaczęło...



Zaczęła się moja prawdziwa przygoda z książkami. Zaczęłam je czytać nałogowo, w każdym miejscu i o każdej porze. Dzięki temu blogowi miałam większą motywację, żeby czytać coraz nowsze, ciekawsze książki. Wraz z założeniem bloga moje życie bardzo się zmieniło, ale nie żałuję swojej decyzji.

Chciałabym dzisiaj podziękować wielu osobom, które bardzo mi pomogły w tworzeniu jak i rozwijaniu bloga. A jest to: Ola123, która pomogła mi w wielu, naprawdę wiele rzeczach. W sprawach technicznych ( w których nie jestem zbyt dobra), w sprawach dotyczących współpracy (o której na początku nie miałam bladego pojęcia). Dziękuję Ci też za wszystkie wirtualne rozmowy, które przeprowadziłyśmy, ponieważ po prostu miło mi się z Tobą rozmawiało. Dziękuję Mery za wszystko (dziwnie się złożyło, że w tym samym dniu mamy rocznicę:)). Za rozmowy, miłe komentarze i uwagi. Oraz Karolce, która bardzo mi pomogła w kwestii współpracy. Bardzo miło mi się z Tobą rozmawia:)



Dziękuję wszystkim i i każdemu z osobna. Za wszystkie miłe komentarze, a także słowa krytyki. Bez Was ten blog nie byłby taki, jaki jest teraz. Jeszcze raz dziękuję ( a i nie patrzcie na pierwsze recenzje, bo były okropne!;))

Mam nadzieję, że blog będzie się dalej rozwijał. Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś uwagi dotyczące bloga dzisiaj śmiało może o tym powiedzieć:)

Na koniec chcę podziękować wszystkim wydawnictwom i księgarni, z którymi udało mi się nawiązać współpracę. Dziękuję za zaufanie!

32 komentarze:

  1. Gratulacje!!! Życzę kolejnych udanych blogowych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację! Życzę dalszych sukcesów i kolejnych lat recenzowania i czytania książek.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Właśnie tak się zdziwiłam, że Ty i Mary macie rocznicę tego samego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dzisiaj tych blogowych urodzin ;)
    Gratuluję wytrwałości i życzę szczęścia w dalszym pisaniu recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Życzę ci kolejnych miłych lat spędzonych z książkami;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę następnych kilku lat tutaj :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, rozmowy z Tobą to sama przyjemność! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę jeszcze dłuższego stażu w blogowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Życzę wytrwałości w pisaniu recenzji :) Sto lat, sto lat :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego, długiego stażu z blogowym światem, wiele wspaniałych książek i oczywiście czasu na ich czytanie! Najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wszystkiego książkowego. :D Samych dobrych lektur i kolejnych rocznic życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję pierwszej rocznicy bloga i życzę wytrwałości w dalszym jego prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat...sto lat...oby tak dalej. Gratuluje wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaledwie rok stazu a blog tak pieknie Ci sie rozwinal :-) ze swojej strony zycze Ci wielu kolejnych, cudownych lat blogowania, nowych wspolprac, wielu ciekawych ksiazek i w ogole wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, pierwszy roczek jest najtrudniejszy, potem już z górki :) Wiem, bo mój blog ma urodziny za miesiąc :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat, sto lat, niech pisze, pisze nam :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę jeszcze wiele takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy i życzę jeszcze większych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Również opóźnione sto lat i gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje i życzę aby pisanie recenzji nadal sprawiało ci przyjemnośc zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, naprawdę gratuluje. Ja jeszcze nigdy nie wytrwałem na blogu roku :< Zazdroszczę ci i mam nadzieję, że blog będzie istniał jeszcze przez dlugi czas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Albo tylko mi się wydaje, albo ostatnio bardzo dużo osób świętuje urodziny swoich blogów :)

    Wszystkiego najlepszego! Wielu radosnych i książkowych lat z blogiem życzy Giffin :)

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULUJĘ :D
    I życzę jeszcze więcej wytrwałości :*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) Z całego serca życzę ci kolejnych rocznic blogu i chęci do pisania oraz aby twój blog dalej tak wspaniale się rozwijał ;* Wszystkiego Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i życzę jak najwięcej takich rocznic! :) Bardzo miło się czyta Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sto lat! Pisz dla nas jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i wszystkiego najlepszego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Wszystkiego najlepszego i kolejnych pięknych lat blogowania życzę.;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! :) Życzę dalszej wytrwałości i aby Twój blog tak jak dotychczas się rozwijał. Tobie również chciałam podziękować za miłe i ciekawe rozmowy, szkoda jednak, że nie są one już takie częste.

    OdpowiedzUsuń