sobota, 12 maja 2012

oTAGowani

Witajcie, powróciłam!

Od poniedziałku do czwartku byłam na wycieczce. Kiedy zaczęłam przeglądać Wasze blogi rzuciła mi się w oczy pewna nowa zabowa, o której na początku nic nie wiedziałam.

Zasady:

1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez „Taggera” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.

W zabawie tej zostałam wytypowana przez takich oto blogerów:


Oto odpowiedzi na pytania Donny:


1. Jaki tytuł nosi książka, do której masz największy sentyment? 

Jest to książka z wierszami Jana Brzechwy. W dzieciństwie bardzo lubiłam, kiedy ktoś mi je czytał, a potem jak dorosłam sama je czytałam.

2. Tytuł książki, którą chciałabyś dostać jako prezent.

Nie jest to książka, a raczej trylogia, a mianowicie Trylogia Czasu.

3. Pamiętasz swoją pierwszą książkę, którą przeczytałeś/aś lub dostałeś/aś? Jaki nosiła tytuł i kto ją napisał? 

Niestety nie pamiętam książki, którą przeczytałam jaką pierwszą. Pamiętam natomiast, że książki czytam od zawsze.

4. Jak wygląda Twój typowy dzień? 

Wstaję wcześnie, bo aż o 6.00. Wsiadam w samochód i jadę z tatą do Lublina, gdzie chodzę do szkoły. W szkole oczywiście mnóstwo stresu, ale także i zabawy. Potem wracam do domu, jem obiad i zaczynam robić pracę domową. Między nauką czasami znajdę czas na czytanie. Potem tylko pozostaje się umyć i czytać książkę, najczęściej do północy.

5. Ile książek przeczytałeś/aś w zeszłym miesiącu. 

W kwietniu przeczytałam 8 książek. Trochę mało, ale postaram się to poprawić.

6. Jaki pisarz Cię inspiruje? 

Nie wiem. Gdyby jednak takowy był to i tak nie miałby mnie do czego inspirować, bo nic specjalnie nie tworzę.

7. Jak ma na imię Twój ulubiony bohater powieści, którą kiedyś przeczytałeś/aś? W której książce się pojawił?

Nie mam ulubionego bohatera. Bardzo spodobała mi się jednak postać Katniss z „Igrzysk Śmierci” autorstwa Suzanne Collins.

8. Który gatunek książki podoba Ci się najbardziej, a który najmniej? 

Czytam praktycznie wszystko co znajdzie się w zasięgu mojego wzroku. Ciągle odkrywam nowe gatunki książek. Tym samym także mój gust czytelniczy szybko się zmienia.

9. Którego pisarza chciałabyś spotkać i przeprowadzić swój prywatny wywiad? W jakim miejscu planowałbyś/planowałabyś spotkanie?

Nigdy o tym nie myślałam. Nie jestem jakąś wielką fanką żadnego z autorów. Po prostu lubię ich książki i to mi wystarcza.

10. Która z przeczytanych powieści miała najładniejszą okładkę? 

Nie wiem. Ale czy tak naprawdę okładka ma znaczenie?

11. Wybierając się do księgarni kupujesz książki, które rzucają się w oczy czy może masz gotową listę? 

Kupuję takie książki jakie rzucą mi się w oczy. Najczęściej jednak wiem czego chcę i po to idę do księgarni.


Pytania od Julie Stranger:


1.Kiedy lubisz czytać najbardziej?

Najbardziej lubię czytać wieczorem.

2. Czy zdarza Ci się tak zwany kac książkowy?

Hmmm, czasami :).

3. Po ile stron dziennie czytasz?

Zależy to od dnia. Przeciętnie chyba ok.. 100, czasami więcej.

4. Co lubisz najbardziej w książkach?

Świat jaki każda z nich przedstawia. Dzięki książkom mogę właśnie przenieść się w taki świat i uciec na parę godzin od rzeczywistości.

6. Wolisz książki o mniejszej objętości, czy te grubsze?

Jest to dla mnie bez znaczenia. Wolę jednak czytać książki o mniejszej objętości, bo po prostu szybciej się je czyta.

7. Chciałabyś zostać pisarką?

Raczej o tym nie myślę, ale czemu nie?:)

8. Jakie jest twoje największe marzenie związane z książkami?

Nie wiem. Tak naprawdę w ogóle nie jestem zdecydowana co chcę robić w przyszłości. Chciałabym jednak, żeby było to związane z książkami.

9. Kiedy pokochałaś książki?

Zawsze je kochałam i szanowałam. Kiedy jednak przeczytałam Harry’ego Potter’a zaczęło się to nałogowe pochłanianie każdej napotkanej książki.

10. Co sądzisz o recenzentach z blogspota?

Są bardzo sympatyczni i mili:).

11. Jak podobają ci się blogowe zabawy?

Zależy które. Jednak najczęściej są one ciekawe.


Pytania od Marcepanowej:


1. Czy masz zwierzątko domowe?

Nie, a to dlatego, że często z rodzicami gdzieś wyjeżdżamy i po prostu nie miałby się kto tym zwierzakiem zajmować.

2. Czego boisz się najbardziej?

Węży, pająków i wszystkiego co się rusza i jest obleśne:).

3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najczęściej?

Rocka i różnych jego odmian.

4. Korzystasz z laptopa czy komputera stacjonarnego?

Komputera stacjonarnego.

5. Twoje największe marzenie (nie musi to być osobista rzecz, po prostu coś, co wyobrażasz sobie z uśmiechem na ustach)?

Zrobić coś naprawdę szalonego i śmiesznego. Jeszcze nie wiem co, ale będzie to fajne:).

6. Czy masz rodzeństwo? Jak się dogadujecie?

Mam trzy siostry. Mają trzy, jedenaście i dwanaście lat. Ja jestem najstarsza. Bywa ciężko, ale w sumie jest bardzo ciekawie.

7. Jaki kraj najbardziej chciałbyś/abyś odwiedzić w przyszłości?

Anglię i Francję. Koniecznie muszę tam kiedyś pojechać.

8. Co podoba Ci się w wiośnie?

Słońce, ciepło oraz to, że wszystko budzi się do życia.

9. Skąd najczęściej zdobywasz książki? Księgarnia, czy może bardziej biblioteka?

Raczej biblioteka. Chociaż czasami kupuję co ciekawsze książki.

10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Smerfy i Kubuś Puchatek:).

11. Wolisz oglądać filmy na wielkim ekranie, czy wystarczy ci spokój domowego zacisza i DVD?

Wystarczy mi spokój domowego zacisza, ale czasami fajnie jest zobaczyć coś na wielkim ekranie.


Pytania od Sol:


1. Najbardziej irytująca postać w książce jaką czytałaś/eś to?

Dużo tego było. Najbardziej denerwują mnie bohaterki, które myślą wyłącznie o swoim wyglądzie i chłopakach.

2. Jaki jest Twój ulubiony film?

Ostatnio „Igrzyska Śmierci”.

3. Jak wabi się Twój zwierzak?

Nie mam zwierzaka.

4. Ulubiona książka to?

Hmmm…. Igrzyska Śmierci i Harry Potter.

5. Wymień dwie książki, które dały Ci powód do zastanowienia się nad swoim życiem (które coś do niego wniosły)

Seria Numery oraz Igrzyska Śmierci. Kto czyta ten wie dlaczego.

6. Gdybym mogła/mógł wybrać sobie jedną z cech/zdolności superbohatera byłoby to...?

Hmm… Może latanie? Fajnie by było :).

7. Ulubiony zespół muzyczny?

Florence and the Machine, Nickelback, Paramore, Evanescene.

8. Moje imię brzmi...

Anna, czyli Ania:).

9. Ulubiony blog na który często zaglądam należy do...

Karolki [http://papierowyazyl.blogspot.com/] oraz Mery [http://kraina-andersena.blogspot.com/]

10. Lubię czytać książki ponieważ...

… każda książka to inny świat, który pozwala wyrwać się na parę godzin od rzeczywistości.

11. Ulubiony bohater/bohaterka z książki/filmu/bajki to?

Katniss z „Igrzysk Śmierci”, Kubuś Puchatek, Smerfy :).


Pytania od Blair:


1.W jaki mieście mieszkasz?

Mieszkam w miejscowości koło Lublina.

2. Co skłoniło cię do założenia bloga?

Przede wszystkim miłość do książek. Ale również i do rodziny, która miała dość moich opowiadań na temat książek.

3.Znak zodiaku?

Panna.

4.Ulubiony pisarz?

Nie mam ulubionego, ale lubię czytać książki Carlosa Ruiza Zafóna, J.K Rowling, Małgorzaty Musierowicz. L.M. Mongomery oraz wiele innych, których w tym momencie nie mogę sobie przypomnieć.

5.Ulubiony bohater książkowy?

Nie wiem. Uważam, że każdy bohater ma w sobie coś niezwykłego za co się go bardzo lubi. Jednak postacią, która ostatnio mi się spodobała to Katniss Everdeen oraz wszyscy bohaterowie „Igrzysk śmierci”.

6.Ulubiony film?

Ostatnio z pewnością są to „Igrzyska Śmierci”.

7.Gdzie czytasz?

Wszędzie. W domu, w szkole, w samochodzie, w autobusie. Gdzie się tylko da.

8.Czy blog sprawił, że czytasz jeszcze chętniej i częściej?

O tak, zdecydowanie. Dzięki blogowi czytam chętniej i cześciej. Również dzięki blogowi sięgam po różne gatunki książek.

9.Największe marzenie?

Dokładniej jeszcze nie wiem. Chciałbym, żeby moja przyszłość w jakiś sposób wiązała się z książkami.

10.Masz jakąś pasję(oprócz czytania)?Jeśli tak, to jaką?

Tutaj również odpowiedź będzie niejasna. Lubię czytać książki, czasami coś narysuję, lubie słuchać muzyki, pływać. Wszystkiego po trochu.

11.Wolisz książki w twardej czy miękkiej okładce?

Dla mnie nie ma to znaczenia. Ważne jest wnętrze książki, a nie odładka.



***

Uff…Jakoś odpowiedziałam na te wszystkie pytania. Wydaje mi się, że nie mam sensu, żebym typowała kolejne 11 osób oraz wymyślała kolejne 11 pytań. Każdy już chyba brał udział w tej zabawie i nie wiem kogo mogłabym jeszcze otagować. Każda zabawa musi się w końcu kiedyś skończyć. Przepraszam, że nie odwiedzałam w tym tygodniu prawie w ogóle Waszych blogów, ale to wszystko przez tą wycieczkę. Postaram się szybko nadrobić zaległości chociaż nie wiem jak to zrobię, bo w szkole coraz więcej sprawdzianów…

13 komentarzy:

  1. Ale dużo miałaś tych pytań ;) Wspaniale sobie z nimi poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie i odpowiedziałaś na moje pytania =) jest mi bardzo miło.
    Pozdrawiam =P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za znalezienie czasu na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Aniu, bardzo mi miło, że mój blog jest jednym z twoich ulubionych! Ja również bardzo lubię czytać twoje recenzje i kibicuję ci zawsze, żeby twoje recenzje były jak najlepsze! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi :)
    i masz rację, chyba już każdy został oTAGowany [przynajmniej raz ;p]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z twoimi wszystkimi odpowiedziami co do "Igrzysk" :)
    Interesujące odpowiedzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi ;)
    Były bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę nazbierało się u Ciebie tych pytań! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odpowiedź na pytania.;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo osób cię wytypowało ;) Ale podoba mi się ta zabawa, bo każdy wymyśla co innego i wielu rzeczy można się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, TAG jest jak wirus który zaraził większość blogów. Nie widziałam jeszcze osoby, która by się uchroniła. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, widzę, że masz niezłe wzięcie. :) Fajnie, bo bardzo dużo się dowiedziałam o Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zawsze lubiłam Brzechwę i też chciałabym Trylogię Czasu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń