poniedziałek, 11 czerwca 2012

Stosik [nr 9]

Witajcie, 
Miało być tak ciepło, a za oknem co? Deszcz... No nic deszcz - nic strasznego. Z cukru nie jesteśmy:)
Dzisiaj wybrałam się do biblioteki, przyszła do mnie jedna paczka tak, więc postanowiłam wstawić stosik. A może stos? A, że stosy każdy lubi to ten będzie tak na poprawę humoru:)


Od lewej, od góry:

1. Dzieci potopu - Emily Diamand - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Wilga - dokończenie serii
2. Chwała mojego ojca Zamek mojej matki - Marcel Pagnol - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Esprit - czytałam wiele Waszych opinii i jestem naprawdę ciekawa tej książki
3. Dopóki mamy twarze - C.S Lewis - również od wydawnictwa Esprit - RECENZJA
4. Ukojenie - Maggie Stiefvater - od wydawnictwa Wilga - już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam ten tom i w końcu dowiem się jak zakończyła się historia Grace i Sama
5. Gringo wśród dzikich plemion - Wojciech Cejrowski - z biblioteczki rodziców - jest to moja pierwsza książka tego autora, więc nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam
6. Pocałunki z piekła - Kristin Cast, Alyson Noel, Richelle Mead  - dawny zakup własny, książka jeszcze nie przeczytana, raczej nie będę jej recenzować
7. Inne anioły - Lili St. Crow - j.w.
8, 9, 10 - Igrzyska Śmierci, W pierścieniu ognia, Kosogłos - Suzanne Collins - zakup własny - już zrecenzowane, uwielbiam tą serię:)

Od prawej, od góry:

11. Roland - Stephen King - z biblioteki - od dawna chciałam przeczytać jakąś książkę tego autora, wzięłam pierwszą lepszą
12. Emma - Jane Austen - z biblioteki (chyba nawet widać) - już od dawna chciałam przeczytać jakąś książkę tej autorki - teraz czytam, może zrecenzuję
13. Madame - Antoni Libera - z biblioteki - książkę wypożyczyłam po przeczytaniu recenzji Luny, tak mi się ona spodobała, że musiałam przeczytać tą książkę, już przeczytane, niedługo recenzja
14, 15, 16 - Pretty Little Liars - Niewiarygodne, Doskonałe, Bez skazy - Sara Shepard - z biblioteki - czytałam pierwszy tom i bardzo mi się podobał, musiałam wypożyczyć kolejne
17. Pełnia księżyca - Jim Butcher - z biblioteki - czytałam wiele Waszych recenzji i sama postanowiłam ją przeczytać
18. Morderstwo w Orient Expressie - Agatha Christie - pożyczona od koleżanki - druga książka tej autorki jaką będę miała okazję przeczytać
19. Istoty Ciemności - Gracia & Stohl - z biblioteki - kontynuacja serii

***

To by było na tyle...
A, jak Wam się podoba Euro? Oglądacie mecze? Kibicujecie naszym? Czy uważacie, że to strata czasu? Piszcie w komentarzach!:)
Jeszcze w tym tygodniu powinna pojawić się recenzja "Madame". Pozdrawiam!:)

54 komentarze:

  1. Piękny stos ! Miłego czytania. A ja oglądam mecze i oczywiście kibicuje naszym !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania a co do meczy to rzadko oglądam wolę książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny stos. Również już mam zakupioną trylogię Igrzysk śmierci. Głównie zazdroszczę ci "Rolanda", na którego poluję już od dobrego miesiąca w bibliotece i PLL.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Ukojenia" i "Istot ciemności", bardzo czekam na te książki. ^^ A co do meczy to oczywiście, że kibicuję! Uwielbiam piłkę nożną. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, piękny stos! Podkradłabym prawie wszystko, więc może nie będę wymieniać ;) Mecze czasem oglądam, zaczyna mnie to ciekawić :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stosy! Też uwielbiam "Igrzyska", świetna trylogia :) Chętnie podebrałabym Ci III i IV część PLL ^^ A "Morderstwo w Orient Expressie" jest genialne! Jeden z najlepszych kryminałów Christie, jakie czytałam.
    A meczów raczej nie oglądam, nie przepadam za piłką nożną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale stos:o Kinga i Christie zazdroszczę. Jestem też ciekawa Cejrowskiego, bo nigdy nic jego nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nudzić się nie będziesz :) Pozazdrościć :) Z chęcią przygarnęłabym Igrzyska ;]
    Pozdrawiam i przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę serii "Pretty..." i Kinga! Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak wyżej :) Zazdroszczę "pretty.." :) U mnie w bibliotece niestety ich nie ma i muszę kupić na własną kieszeń. 1-szą część już przeczytałam (niedługo recenzja :d), a drugą część już zamówiłam :)
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam w swojej skromnej kolekcji PLL i serie Igrzysk Śmierci;)
    Chętnie ukradłabym ci Istoty Ciemności.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały stos! :) Co do meczy to oczywiście oglądam i kibicuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkradłabym Ci parę. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos!
    Pagnola uwielbiam, Cejrowskiego również, a tę książkę Lewisa i IŚ bardzo lubię. "Rollanda" nie czytałam, przez "Emmę" nie mogłam przebrnąć, PLL bardzo zazdroszczę, bo wszystkie tomy jeszcze przede mną, a "Madame" kupiłam ostatnio (również po przeczytaniu recenzji Luny" i jeśli tylko uporam się z zaległościami szkolno - recenzenckimi zaraz po nią sięgnę.
    Życzę miłej lektury!

    Co do meczów, oglądam jednym oczkiem, starcia Polaków (na razie jedno) przeżywam umiarkowanie, jednak jakieś emocje są na pewno. I najważniejsza rzecz: kibicowanie nigdy nie jest stratą czasu!!!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Mery

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie stos a nie stosik, chętnie bym Ci parę książek podebrała... po lekturze komentarzy dochodzę do wniosku, że nie tylko ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stos ogromny i jaki wspaniały! Zazdroszczę Lewisa i Austen, polecam ci Pagnola jak również drugą część PLL - reszty jeszcze nie czytałam. Życzę miłej lektury!

    A co do kibicowania to nie opuszczam żadnego meczu - kibicowanie to dla nie rzecz święta! I choć może za piłką nożną nie przepadam tak jak za siatkówką, to po piątkowym meczu Polski z Grecją gardło miałam całe zdarte ;p I choć najmocniej trzymam kciuki za naszych rodaków, inne mecze również oglądam, zwłaszcza bliskich mi drużyn - Włochy, Holandia i Szwecja ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny stos, dosłownie wszystkie tytuły chciałabym widzieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takie "stosiki" powinna byc juz inna nazwa :) konkretny stos. Pozazdroscic kilku tytulow. Ze zniecierpliwieniem czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stos piękny :).
    Ale z Kingiem to nie najlepiej trafiłaś, jak na pierwsze spotkanie. Polecam raczej Carrie, Miasteczko Salem lub Lśnienie ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Roland to pierwsza część Mrocznej Wieży i o ile cały cykl jest super, to Roland jako wstęp do niego jest dość średni. Tak więc uważaj, abyś się nie zniechęciła. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos! :) Mam apetyt na pozycje 3 i 5, a 12 i 13 polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stosik kilka pozycji z chęcią bym ci podkradła.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem przekonana, że spodoba Ci się "Morderstwo w Orient Expressie", to jedna z najlepszych książek Agathy Christie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezły stos! Oj, podkradłabym ci parę pozycji. :) Przede wszystkim trzy pierwsze, "Inne anioły" i "Kosogłosa", oraz "Emmę", "Pretty Little Liars" i trzy ostatnie też. :) Miłego czytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Stos ogromny i przy okazji wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe. Czekam na recenzje i miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  27. Same śliczności, wspaniały stos. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę tu dużo świetnych książek :) Czekam na recenzje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pretty Little Liars - pięknie wyglądają i mam na nie wielką ochotę :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, zazdroszczę "Ukojenia". Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny stosik. *__* Sama nie wiem, co zabrałabym Ci najchętniej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. O, widzę tu dwie książki od Espritu, które należą do moich ulubionych :) Cały stos jest świetny, życzę przyjemnej lektury! PS. Niby z cukru nie jesteśmy, ale odrobina słońca by nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Roland to początek kilkutomowej serii ;) Ale zazdroszczę paru książ2k! Zwłaszcza PLL :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No no, stosik na prawdę imponujący!! :)
    Moja opinia na temat Euro? Wprawdzie nie jestem fanką piłki nożnej, jednak na mecze naszej reprezentacji patrzę i godnie kibicuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny stosik! ;) Żadnej książki nie czytałam, ale niektóre mam i czekają na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Euro mnie nie rusza :P
    Stosik GE-NIAL-NY!
    Inne anioły lubię mimo iż trochę ... słabe ;)
    Na recenzję Dzieci potopu będę z ciekawością czekała, pierwsza część była niezła :D
    Jane Austen- SUPER!!!!!
    Miłego czytania!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty wszystko wypożyczasz z biblioteki?Jak tak, masz fajną bibliotekę pełną książek bo u mnie w b. jest mało takich książek jak P.L.L. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe pozycje, miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Miłego czytania! Stosik ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  41. Chwila...zbieram szczenę z podłogi... stos godny pozazdroszczenia ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pogratulować zdobyczy :)
    Ja już jestem po lekturze Igrzyska śmierci - super trylogia. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny stosik a raczej stosisko :)
    Z chęcią przeczytałabym wszystkie a najbardziej książkę Wojciecha Cejrowskiego.
    Miłego cztania :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Stosów zazdroszczę i czekam na recenzję. A co do meczu to zwykle oglądnę tylko połowę, a później sprawdzę wynik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Tej ksiązki Kinga jeszcze nie czytałam! Stos bardzo ładny, Igrzyska już mam za sobą i uważam, że sa genialne. Kilka jeszcze tytułów bym stąd ukradła... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No proszę jak ładnie :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  47. "Emma" to świetna książka, a reszty nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Igrzyska śmierci- genialna książka! Nie wiem jak dwie pozostałe części, ale pierwsza jest naprawdę genialna.
    Zapraszam do siebie na http://parfois-je-vois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci "Ukojenia", cały czas zapatruję się na tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niesamowity stos <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny stosik, a właściwie to stosiszcze. :D Może zechciałabyś się podzielić np. "Istotami Ciemności"? Tak sobie pytam, jakby Ci się książki na półkę nie zmieściły i nie wiedziałabyś co z nimi zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pogoda na szczęście idzie ku lepszemu, wiec już można dobierać wakacyjne lektury. z takimi zapasami nudzić się nie powinnaś, dlatego już życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny stosik, miłego czytania :D A meczów nie oglądam, nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń