środa, 4 lipca 2012

Blogowa zabawa - 11 pytań


 Blogosferę opanowała kolejna już zabawa. Tym razem blogerzy odpowiadają na 11 pytań. Zasady:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich “Tagger” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Zostałam otagowana przez Gumciobook, dziękuję:)

Pytania:

1. Paryż czy Rzym? Paryż
2. Kisiel czy budyń? Kisiel
3. Koncert czy teatr? Teatr
4. Barok czy romantyzm? Romantyzm
5. Ciastka czy cukierki? Cukierki
6. Komiks czy książka? Książka
7. Czytanie nocą czy za dnia? Za dnia
8. Polsat czy Tvn? Polsat
9. Kolorowy czy czarno-biały? Kolorowy
10. Dom czy podwórko? Podwórko
11. W Polsce czy za granicą? W Polsce

Teraz czas na moje pytania:
1. Zima czy lato?
2. Róża czy tulipan?
3. Czekolada czy cukierki?
4. Opowiadanie czy powieść?
5. Angielski czy niemiecki?
6. Truskawka czy malina?
7. Fantasy czy horror?
8. Film czy książka?
9. Morze czy góry?
10. Księgarnia czy biblioteka?
11. Autobus czy pociąg?

Do zabawy zapraszam:  
(chyba wszyscy brali udział w zabawie)

Pozdrawiam i życzę wszystkim udanych wakacji :)

15 komentarzy:

  1. ciekawe pytania :)
    sama już brałam udział w zabawie, aczkolwiek byłam typowana przez inną osobę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałabym, że wolę budyń i przebywanie za granicą, a co do reszty się zgadzamy :) Fajna zabawa, też brałam w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi! Tylko w pierwszym bym odpowiedziała inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pytania i odpowiedzi. :) Ja bym odpowiedziała na nie nieco inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Masz bardzo podobne odpowiedzi do moich (GumcioBook też mnie otagowała XD), ja wolę jednak koncert i... TVN XD Gra, jak wirus, się rozprzestrzenia :3
    Przy okazji, zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w cyklu "10 książek w wakacje". Więcej informacji u mnie na blogu. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych wakacji :3 Avenix

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście ciekawe pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się różnimy. U mnie co najmniej połowa odpowiedzi byłaby inna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo się różnimy, ale odpowiedzi nie powiem, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość odpowiedzi zgadza się ze mną. Za to podobają mi się te pytania, które wymyśliłaś. Czytając, automatycznie na nie odpowiadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość Twoich odpowiedzi nie zgadza się z moimi, ale ja też kocham Paryż *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pytania dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzamy się w wielu rzeczach! ;) Tylko ja chyba wybrałabym dom ;)

    OdpowiedzUsuń