sobota, 28 lipca 2012

Stos wakacyjny

Witajcie w tak upalny dzień jakim jest sobota!

Na dworze rzeczywiście jest bardzo gorąco, ale nie narzekam. No bo w końcu od czego są wakacje:) Dlatego też przygotowałam i zrobiłam zdjęcie stosowi książek, który ostatnio mi się uzbierał. Oczywiście w sierpniu powinien pojawić się jeszcze jeden stos:)


Od góry:

"Przedwiośnie" - Stefan Żeromski - Nie wiem dlaczego, ale coś mnie wzięło, żeby przeczytać tę książkę. Nawet mi się podobało, raczej nie będę pisać recenzji. - z biblioteki.

"Tajemnica Siedmiu Zegarów" - Agatha Christie - Lubię kryminały, autorkę też, więc muszę przeczytać - z biblioteki.

"Carrie" - Stephen King- Mimo, że książki tego pana pojawiły się już w poprzednich stosikach żadnej z nich nie przeczytałam. Mam nadzieję, że tym razem uda się z tą książką. - z biblioteki.

"W naszym domu" - Jodi Picoult - Pierwsza książka tej autorki jaką chcę przeczytać. Mam nadzieję, że mi się spodoba - z biblioteki.

"Kapryśna piątkowa sobota" - Krystyna Siesicka - Mam wrażenie, że wszyscy czytali jakąś książkę tej autorki, tylko nie ja. Tak więc kiedy zobaczyłam ją na półce wzięłam do domu - z biblioteki.

"Jane Eyre" - Charlotte Bronte - W końcu będę miała okazję przeczytać tę książkę. Już nie mogę się doczekać:) - od księgarni Gandalf

"Zapach spalonych kwiatów" - Melissa de la Cruz - Czytałam wiele pozytywnych recenzji, a więc również muszę się z nią zapoznać - od księgarni Gandalf

"Zdarzyło się w Marienbadzie" - Krystyna Kaplan - Właśnie czytam i muszę przyznać, że książka bardzo mnie zaskoczyła. Na szczęście pozytywnie. - od księgarni Matras

"Mistrz" - Andy Andrews - Zapowiada się ciekawie i bardzo chcę przeczytać tę książkę.

"Uliczka aniołów" - Sheila Roberts - Czytałam i bardzo mi się podobała. Byłam pozytywnie zaskoczona tą książką. - od wydawnictwa Świat Książki

"Dziewczyny w podróży" - Jennifer Baggett, Holly C. Corbett, Amanda Pressner - Czytałam i również bardzo mi się podobała. Idealna książka na wakacje:) - od wydawnictwa Świat Książki

"Trucizną mnie uwodzisz" - Jennifer Clement - Niestety bardzo się zawiodłam na tej książce. Nie polecam - od nakanapie.pl

"Pretty Little Liars. Zepsute" - Sara Shepard - Już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam tę książkę. Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się losy przyjaciółek. - z biblioteki

"Śmiercionośne fale" - Carrie Ryan - W ramach dokończenia serii. Pierwsza część bardzo mi się podobała. Mam nadzieję, że z tą będzie podobnie. - z biblioteki

***

Uwaga!

Jutro, w niedzielę wyjeżdżam na obóz żeglarski. Nie będzie mnie całe dwa tygodnie. Oczywiście, jak to na obozie, nie będę miała dostępu do Internetu. Wasze blogi postaram się odwiedzić po powrocie. Życzę wszystkim miłego wypoczynku!:)

51 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytałabym "Jane Eyre".
    Zdziwiłam się, bo do tej pory czytałam same pozytywne zdania dotyczące "Trucizną mnie uwodzisz".

    Udanego obozu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, stos cudowny:) Podkradłabym to i owo;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jane Eyre mam na półce od koleżanki, mam zamiar się z nią zapoznać.
    W Naszym domu, pani Picoult też mam. Spróbuję przeczytać, ale jakoś się nie mogę do tej autorki przekonać.
    Zapach spalonych kwiatów i Dziewczyny w podróży zabrałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu i miłego czytania ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny stos! Zazdroszczę książki "zapach spalonych kwiatów"- zawsze chciałam ją mieć :)
    Oczywiście miłego obozy i liczę, że jak przyjedziesz to mi opowiesz jak było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos! Kilka pozycji z niego chciałabym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam "Jane Eyre" i "Pretty Little Liars", też zrecenzowałam te książki. Zapraszam do siebie: http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/ A Twój blog obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Carrie" wciąż czekam w bibliotece (od dwóch lat...), a "Jane Eyre" właśnie czeka na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stos! "Pretty Little Liars" na pewno będą świetne, ja teraz czytam drugą część, więc do tej mi jeszcze daleko :) Zazdroszczę "Jane Eyre" i "W naszym domu" :)
    Życzę udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stos świetny - prawie same perełki! Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik! Szczególnie jestem ciekawa książek od Gsndalfa i Świata Książki! Życzę przyjemnego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stos! Zazdroszczę wielu pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę miłego czytania oraz udanego wyjazdu. :)

    "Zapach spalonych kwiatów" muszę sobie w końcu kupić, bo od roku planuję przeczytać tę książkę, ale nie miałam jeszcze takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ stosisko! Książkę p. Picoult z chęcią bym Ci ukradł. :) "Zdarzyło się w Marienbadzie" i "Kapryśna piątkowa sobota" (do końca nie jestem pewien) to są jedyne pozycje, jakie czytałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PLL oraz Zapach Spalonych Kwiatów :) Na pewno genialne :) reszty niestety nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny i duży stosik :3 Powodzenia z Kingiem - jak póki co również próbowałem jakąś jego książkę przeczytać ale ciężko mi wystartować, nie wiem czemu. Czas to zmienić XD
    Miłego obozu :]
    U mnie nowy post.

    Pozdrawiam, Avenix.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śmiercionośne fale i PLL <3 :) Kinga lubię i Carrie mi się podobała, tylko nie czytałam tego na początku rozdziału co jest :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny stos! :)
    najbardziej chyba zazdroszczę pani Picoult
    zamierzam przeczytać i mieć na własność wszystkie jej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemny stos. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki ładny stos! Zazdroszczę w szczególności "Zapachu spalonych kwiatów" i PLL. Mam nadzieję, że JE przypadnie Ci do gustu. To jedna z moich ulubionych książek.
    Co do Siesickiej, to ta książka nie jest dobra na rozpoczynanie przygody z tą panią. Ona jest specyficzna, jedyna w takim klimacie i w ogóle wypada dziwnie (bo nie powiem słabo) w porównaniu z innymi. Możesz się zrazić. Uprzedzam już n wstępie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stosik! Życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stos! Bardzo Ci zazdroszczę Picoult i "Zdarzyło się w Marienbadzie". Miłego czytania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! pięknie ;D Same smakowite kąski widzę. Zapach spalonych kwiatów mam na półce i mam nadzieję, że niebawem się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja zabrałabym sie za książkę Picoult. Obiecałam sobie, że nadrobię związane z nią zaległości ale coś mi nie wychodzi.

    Życzę udanych wakacji. Ja również w poniedziałek wyjeżdżam. Co prawda na obóz konny, a nie żeglarski ale bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że trafi mi się gruba fajnych dzieciaczków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny stoos, miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne książki :D
    Sama większość chciałabym przeczytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny stos! Życzę miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski stos!
    Gdybym tylko się do niego dorwała...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z "Carrie" i "W naszym domu" z chęcią bym się zapoznała.
    Miłego i owocnego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny stosik, podkradłabym Ci "Śmiercionośne fale" - muszę w końcu się za nimi rozejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny stos, liczę na Twoją recenzję "Carrie". :)
    Miłego wyjazdu! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stos! :D Ukradłabym kilka pozycji. :3 Teraz, jak Cię nie ma... ;D Miłego wyjazdu! ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc czekam niecierpliwie na recenzje.
    Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam "Zapach spalonych kwiatów" oraz "Carrie" - przerażająca książka. Aktualnie męczę "Jane Eyre", ale dla miłośników romansów to świetna lektura.
    Miłego czytania i świetnej zabawie na obozie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę pięknego wydania Jane Eyre, ja mam trochę inne :) Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  37. "Carrie" była pierwszą książką Kinga, którą przeczytałam. Bardzo dobra, moim zdaniem. Jestem ciekawa Twojej opinii.;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Słyszałam chyba o wszystkich...
    PS. Mój dawny blog jest już niestety nie aktualny, w zamian niego stworzyłam nowy, miejmy nadzieję - lepszy. : ). Zapraszam do niego gorącom, na początku sierpnia wielkie zmiany. Przepraszam za SPAM.
    [ksiazkowo17]

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny stosik! Podkradłabym kilka pozycji :D
    Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny stosik. Pozazdrościć. Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śmiercionośne fale czy PLL chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny, genialny stos! Marzy mi się biblioteka własnie z takimi młodzieżowymi nowościami *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pokaźny stos :D Miłego czytania i wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytałam Mistrza i oczywiście Przedwiośnie :) Bardzo chciałabym Zapach spalonych kwiatów i Carrie. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę zwłaszcza "Śmiercionośnych Fal" *_*
    Zaczynam obserwować i dodaję do linków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ogromny stos i mam nadzieje że obóz sie udał

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz podobny stosik do mojego z lipca! Też sobie wypożyczyłam "Carrie" z biblioteki, bo chciałam zobaczyć, co tkwi w fenomenie Kinga i jego powieści, z którymi wcześniej nie miałam styczności.
    Jestem po 3. częściach PLL, które namiętnie oglądam w internecie. I chyba sięgnę po kolejną część książki:)
    Natomiast "Przedwiośnie" skończyłam czytać parę dni temu i jakoś mi się podobało. Szczególnie wątek romansów Cezarego xd
    Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczególnie zazdroszczę Śmiercionośnych fal.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń