piątek, 14 września 2012

Jesienny stosik

Witajcie,

Na początek chcę oznajmić (co już pewnie zauważyliście lub się domyślacie), że w wrześniu jak i kolejnych miesiącach recenzje będą się rzadziej ukazywały. Powód, bardzo prosty - szkoła. Nauczyciele nie odpuszczają i już od początku roku szkolnego zadają dużo prac domowych. Książki oczywiście w miarę możliwości będę starała się czytać, ale coraz trudniej jest mi znaleźć czas na napisanie recenzji. Dlatego też na dzisiaj zaplanowałam coś miłego, mianowicie chciałam Wam pokazać mój stosik. Nawet samo patrzenie na te wspaniałe książki pozwala mi zapomnieć (na chwilę) o szkole.


 
1. W niebie na agrafce - Iwona Grodzka - Górnik - lekka książka, idealna na rok szkolny, mam zamiar niedługo zacząć ją czytać - od wydawnictwa Świat Książki

2. Mały pamiętnik - Jose Saramago - zaczęłam czytać, jestem już prawie w połowie i książka jest naprawdę ciekawa, niedługo można spodziewać się recenzji - również od Świata Książki

3. Angelus - Anna Gręda - książka młodej, polskiej autorki, już przeczytana, niedługo powinna być recenzja - od Szuflada.net

4. Ostrożnie z marzeniami - Maja Kotarska -kolejna, lekka, mało wymagająca książka, przeczytana jeszcze w wakacje, niedługo recenzja - od Szuflada.net

5. Dzieci Ziemi - Orson Scott Card -  książka science-fiction. Najczęściej nie czytam tego typu powieści, ale ta książka jest naprawdę ciekawa. Również niedługo powinna pojawić się recenzja. - od Szuflada.net

6. Podróżnik stulecia - Andres Neuman - nie mam pojęcia czego mogę się spodziewać po tej książce jednak tytuł zapowiada się ciekawie - od księgarni Matras

7. Do światła - Andriej Djakow - książka, po której również nie wiem czego się spodziewać, ale myślę, że mi się spodoba - nagroda za zajęcie drugiego miejsca w konkursie na najlepszą recenzję tygodnia na nakanapie.pl

8. Krzyk pod wodą - Jaenette Obro Gerlow & Ole Tornbjerg  - myślę, że będzie to dobry krymianał - również wygrana na nakanapie.pl

9. Ben Hur - Lewis Wallace - bardzo lubię takie powieści, więc kiedy była okazja zakupiłam tę książkę.

10. Przewodnik po powstańczej Warszawie - właśnie czytam, jestem w połowie. Książka jest naprawdę dobra, bardzo mi się podoba. Niedługo powinna pojawić się jej recenzja. - od wydawnictwa Świat Książki.

11. Ocalenie Atlantydy - Zyta Oryszyn - zapowiada się ciekawa książka. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę czytać  - również od wydawnictwa Świat Książki

12.Moje gawędy o sztuce - Bożena Fabiani - książka bardzo mnie zainteresowała. Mam nadzieję, że znajdę czas by ją przeczytać. - również od Świata Książki.


Tak wygląda wrzesień pod względem książkowym. Wiem, że nie uda mi się przeczytać tych wszystkich książek w jednym miesiącu, ale będę próbować. Życzę wszystkim miłego czytania i niech moc będzie z Wami!:)

39 komentarzy:

  1. Zacny stosik:3 Najbardziej zazdroszczę "Krzyku pod wodą" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny stos. Przy okazji powiem Ci, że nauczyciele również mają ciężki wrzesień; uzupełnianie dokumentacji, itp.
    Ben Hura czytałam dawno temu, w dwóch sypiących się tomach i nawet mi się podobał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ben Hura" również będę w najbliższym czasie czytała :).
    "W niebie na agrafce" - mam chętkę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie tytuł Dzieci Ziemi - Orson Scott Card :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza "Ben Hurem" nie kojarzę żadnego z tytułów! Aż dziwne... Czekam więc na recenzje, szczególnie "Przewodnika po powstańczej Warszawie" - wydaje się być ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho, niezwykle ciekawy stosik :) Sama mam "W niebie na agrafce" i już nie mogę się doczekać lektury tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocalenie A. wpadło mi w oko!;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa twojej recenzji "Przewodnika po powstańczej Warszawie".. A stosik naprawdę cudowny - życzę miłej lektury! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z książek nie miałam okazji przeczytać. Również życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podebrałabym Ci kilka pozycji, bo ostatnio cierpię na...brak książek. Sama nie wiem jak to możliwe, muszę czym prędzej zajrzeć do bibliotek i pobliskich księgarni. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie bardzo kojarzę tytuły - z wyjątkiem Dzieci ziemi, gdyż czytałam jedną książkę autora. tym bardziej czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszący stosik. :) A co do prac domowych, łączę się w bólu - w weekend czeka mnie "zabawa" z dziesięcioma zadaniami z matematyki. ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kolorowy i ciekawy stosik :) Życze miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twojego stosiku czytam właśnie "W niebie..." bardzo przyjemna. Innych nie znam . Czekam na wrażenie, choć wiadomo, szkoła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja podobnie jak Mery, poza Ben Hurem niczego nie kojarzę, dlatego z niecierpliwością wyczekuję twych recenzji, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny stos, życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki zupełnie mi nie znane dlatego czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie kojarzę tych tytułów, ale z chęcią przeczytam Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawy stos :) mam "Uniwersum Metro 2033: Do światła" [przeczytana, świetna] oraz "Ostrożnie z marzeniami", która czeka na swą kolej :)
    przyjemnej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos, ja walczę z zaległościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos! Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę "Krzyku pod wodą". :)
    [ksiazkowo17]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny stosik, choć żadnej z tych książek jeszcze nie miałam okazji przeczytać :) Ja też przez szkołę nie mam za bardzo czasu na czytanie, a co tu mówić o pisaniu :<

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też w czasie szkoły cienko z czytaniem książek. Czytanie jak czytanie, ale jeszcze pisanie recenzji.
    Nie zamierzam jednak z tego rezygnować, ale muszę swoją blogową działalność trochę ograniczyć.
    Życzę Ci dużo czasu na czytanie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, co ja widzę :) Dzieci Ziemi Orsoan Scott Carda XD Mam zamiar zabrać się za jego książki. Ja też niestety całkowicie nie mam czasu :c Nie cierpię szkoły i ticzerów :x Już w pn mam kilka pytań i kartkówkę. Miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetny stosik :D
    Miłego czytania! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Stosik niezwykle zacny :). Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzadko kiedy zdarza mi się, bym nie znała na prezentowanym stosie, ani jednej książki. Życzę Ci przyjemnej lektury, ogromnej ilości czasu na czytanie i prowadzenie tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stosik . Znajduje się tam wiele ciekawych pozycji . Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa więszości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Parę tytułów ciekawi, czekam na recenzje. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stosik. Na recenzję kilku książek będę czekać z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. "Ben Hur" od jakiegoś czasu leży u mnie na półce czeka na lepsze czasy! Musze się wreszcie zmobilizować do przeczytania! :) a Twój stosik robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze przyciągają mnie najpierw grube tytuły, dlatego zwróciłam uwagę na Ben Hur, chociaż szczerze mówiąc nie kojarzę tej książki. "Przewodnik po powstańczej Warszawie" to ciekawa i wartościowa książka, ale już np. "Mały pamiętnik" niestety nie przypadł mi do gustu (skończyłam wczoraj). Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę wiele ciekawych pozycji :)
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń