piątek, 9 listopada 2012

Liebster Blog...


 ... czyli zabawa też mnie dopadła.

Na blogach książkowych ostatnio pojawiła się kolejna zabawa, a mianowicie Liebster Blog, do której dwukrotnie zostałam nominowana. Odpowiem teraz na pytania Justilli i Moniki Gagat, gdyż to właśnie od nich otrzymałam zaproszenie do zabawy.

1.  Skąd wzięła się nazwa twojego bloga?
Kiedy zakładałam bloga w ogóle nie myślałam o nazwie. Kiedy wyskoczyła rubryczka z tytułem nic ciekawego nie przychodziło mi do głowy. Tak, więc została nazwa „Recenzje książek”.
2. Trzy cele, które zamierzasz zrealizować do końca tego roku?
Z pewnością będzie to średnia semestralna powyżej 4,75. Starłam się w tamtym roku, ale nie wyszło, więc teraz musi się udać!:) Oczywiście mam również cele książkowe, czyli pragnę zrecenzować wszystkie zaległe, przeczytane już książki. Koniecznie musze również nadrobić czytanie zaległych egzemplarzy recenzenckich, a także zakupów własnych
3. Gadżet, bez którego nie ruszysz się z domu?
Bardzo prosta odpowiedź – telefon. Ciężko jest mi się odnaleźć z myślą, że nie mam go przy sobie.
4. Co ostatnio kopiowałaś/eś? Innymi słowy, kliknij po prostu CTRL + V.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8933/felix-net-i-nika-oraz-pulapka-niesmiertelnosci - jak widać link do lubimyczytac.pl z książką, którą aktualnie czytam:).
5. Tytuł książki, która leży najbliżej ciebie?
„Zeszyt w kratkę” ks. Jan Twardowski
6. Ulubiony gatunek literacki?
Eh, nie lubię tego typu pytań. Na pewno nie jest to fantastyka, czy s-f. Książki o pozostałych gatunkach chętnie czytam:).
7. Gdybyś mogła/mógł zmienić się w zwierzę, jakie by ono było?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale z pewnością byłby to jakiś wolny ptak, który ma wiele przestrzeni życiowej.
8. Miejsce, w którym najchętniej byś zamieszkał/a to: centrum dużego miasta, małe senne miasteczko, wioska czy najlepiej bezludna wyspa (ew. środek lasu jak na nasze warunki)?
Małe senne miasteczko, czyli tam gdzie mieszkam. Podoba mi się w moim miejscu zamieszkania i jak na razie nie chcę go zmieniać.
9. Plecak czy torebka/torba na ramię?
Zdecydowanie plecak! Jest o wiele wygodniejszy.
10. Ulubiona liczba?
17 – mój ukochany numer z  dziennika. Zawsze szczęśliwy (no dobra, czasami;D).
11. Co o sobie myślisz?
Hmmm, jestem raczej nieśmiałą dziewczyną, która woli towarzystwo książek od ludzi. Nie wyobrażam sobie życia bez książek, ale musze przyznać, że przyjaciele są czasami niezastąpieni. Coż więcej mogę mówić…

1. Lepsze jest kłamstwo czy brutalna prawda?
Brutalna prawda. Lepiej dowiedzieć się czegoś, niż żyć w niepewności i kłamstwie.
2. Co byś zrobił/a znajdując milion złotych?
Kupiłabym piękny domek na jakimś odludziu i stworzyłabym tam wieeeelką bibliotekę:).
3. Czy poświęciłbyś/abyś wszystko co masz, aby ratować  ukochaną osobę?
Oczywiście, że tak.
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem książek?
Hmmm, tak jak u większości: od Harrego Pottera. Seria ta mnie wprost oczarowała i zachęciła do czytania. Chociaż tak naprawdę nałogowo książki zaczęłam pochłaniać kiedy powstał blog.
5. Jaki jest Twój najważniejszy cel w życiu?
Na razie zakończyć gimnazjum, liceum, dostać się na dobre studia, których kierunek będzie sprawiał mi przyjemność, a potem… nie mam pojęcia.
6. Czy za wszelką cenę starasz się dopiąć swego?
Nie. Zazwyczaj jestem dość uległa. Chociaż zdarzają się momenty, ze walczę o swoje.
7. Czy tworzysz noworoczną listę postanowień?
Oczywiście (pomijając fakt, że większość rzeczy nie udaje mi się wykonać;D).
8. Co byś zrobił, jeżeli byś się dowiedział, że jesteś nieuleczalnie chory?
Nie mam pojęcia i nie mam zamiaru gdybać: co by było gdyby…
9. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna! Uwielbiam zapach wiosny. Cieszę się wtedy jak dziecko, że jest już ciepło.
10.  Co najbardziej cenisz w swoim domu rodzinnym?
Miłość, zaufanie, szczerość oraz oczywiście żarty i śmiech:).
11. Co byś zmienił/a pracując w sejmie?
Przeznaczyłabym więcej pieniędzy na dofinansowanie bibliotek!


Dziękuję za nominowanie mnie do nagrody. Nie będę wyznaczać kolejnych osób, gdyż już chyba każdy brał w zabawie udział.

A teraz trochę planów czytelniczych na najbliższy czas. Aktualnie czytam książkę „Felix, Net i Nika oraz Pułapka nieśmiertelności”, która bardzo mnie wciągnęła. Uwielbiam tę serię! W weekend mam zamiar opublikować recenzję książki „Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek”. A na półce czekają już takie tytuły jak „Agnes Grey”, „Kamyk”, „Cyrk nocy”.

Miłego, czytelniczego weekendu życzę!:)

14 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi:) Również lubię wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://serce-lisa.blogspot.com/ Fanfic "Igrzysk Śmierci" ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubię wiosnę. Ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pytania = ciekawe odpowiedzi. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że i Ciebie zabawa dopadła :)
    z recenzji, które opublikujesz w najbliższej przyszłości najbardziej czekam na "Cyrk nocy" - intryguje mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzamy się co do wyboru pomiędzy plecakiem a torebką, ale mamy kilka wspólnych typów :) Życzę powodzenia w nauce - 4.75 czeka ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź na moje pytania. Ja właśnie kończę gimnazjum i również zależy mi na dobrej średniej, więc trzymam kciuki! Z niecierpliwością czekam na recenzję "Kamyka" oraz "Cyrku Nocy"!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że bardzo ciekawa zabawa. Niemniej, z niecierpliwością czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na niektóre pytania odpowiedziałabym dokładnie tak samo :) tez nie przepadam za sf i fantastyką :) i marzę o domu z własną biblioteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jak ja bym chciała dobić do tego 4,75, może się uda, trzeba wierzyć :D Ciekawe odpowiedzi, naprawdę miło jest się dowiadywać czegoś o blogerach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Award http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za odpowiedzi :)

    Ja właśnie skończyłam FNiN oraz Świat Zero 2. Świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wedlug mnie SZ jest najgorszym watkiem w serii, zbytnio przypomina TMK, czyli moja ukochana czesc, na rowni z TK;)

      Usuń