poniedziałek, 12 listopada 2012

Top10: Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie

Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - wypatruj nowych tematów.

Dziś przyszła pora na... Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie!

Po raz pierwszy biorę udział w tymże rankingu. Nie wiem czemu się wcześniej tego nie robiłam...


1. Miasto śniących książek

 2. Cukiernia pod Amorem
 
 
 3. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa
 
 4. Trylogia Czasu

 5. Siostra, Potem

 6. Alibi na szczęście

 7.Krok do szczęścia

 8. Jeżycjada

 9. Felix, Net i Nika
 
10.Rodzina Dollangangerów


Tak przedstawia się mój ranking. Są to książki, o których dniami myślę, a nocami śnię. Koniecznie muszę je mieć, a nie ma to jak prezenty.:)
Czy Wy również chcecie posiadać te książki? Czy może Wasze gusta są zupełnie inne?

20 komentarzy:

  1. Cukiernie pod Amorem czytałam i gorąco polecam. Felixa, Neta i Nikę czytałam, ale tylko pierwsze 7 części. Reszta wydaję mi się ciekawa, zwłaszcza ostatnia seria;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do Trylogii czasu, zdecydowanie. Ale marzyłabym jeszcze o sadze Efemera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny głos na Trylogię Czasu. Stawiam również na cukiernię pod Amorem.
    Zaoraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Miasto Śniących Książek"!!! Ja też kiedyś je sobie kupię.
    Co prawda, teraz moja dziesiątka przedstawia się całkowicie inaczej (też niedługo powinnam umieścić top10), jednak właśnie ta pozycja (i jeszcze Sherlock Holmes) pokrywają nam się. Inne albo mam i polecam (Jeżycjada - zawsze i wszędzie, FNiN - zaczytane na śmierć, niedługo wezmę się za Świat Zero, Alibi i Krok do szczęścia - przyjemne czytadło na gorsze dni, noo może trochę za słodkie, jednak, gdy się płacze i z nikim nie rozmawia to działa świetnie:)) Cukiernia mnie nie uwiodła, Trylogia Czasu również. Ale gusta, jak wiadomo, bywają różne. Dlatego mam nadzieję, że do Ciebie na półkę szybko trafią:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, widzę, że w mniejszości, jednak dodam: zdecydowany głos przeciw Trylogii Czasu.

      Usuń
  5. Chciałabym, a jakże :) Zwłaszcza Jeżycjadę, Trylogię Czasu oraz Felixa, Neta i Nikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukiernię, już napisałam do Gwiazdora, mam nadzieję, że list dojdzie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym otrzymać "Siostrę" i "Potem" i wreszcie się przekonać, dlaczego ludzie tak bardzo chwalą te książki.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę cukiernię. Myślałam też o Siostrzycy i wielu innnych, ale czy list dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wybory~! Trylogia Czasu i książki Virginii Andrews są genialne. A Jeżycjadę też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje. Ja posiadam już Sherlocka Holmesa, kilka części Jeżycjady, a serię Trylogia Czasu mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przygarnęłabym "Miasto śniących książek" oraz kilka tomów Jeżycjady, bo uwielbiam tę serię, a w domu posiadam tylko trzy pierwsze części. Ze swojej listy jednak usunęłabym ostatnią pozycję...Pisałam niedawno u siebie na blogu recenzję "Kwiatów na poddaszu" i muszę przyznać, że przeczytanie tylko pierwszej części wystarczyło, żeby swoją przygodę z Virginią C. Andrews uznać za zakończoną.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trylogię Czasu polecam gorąco ;) Siostrę i Potem również chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje czytelnicze marzenia są nieco inne, ale co do książki: Siostra i Potem, to również chciałbym je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  14. 4, 6 7 chciałabym mieć :) Mam z nich tylko Czerwień Rubinu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trylogię czasu sobie chyba "zamówię" na mikołajki, bo niedługo ekranizacja... ogólnie teraz sporo filmów będzie na podstawie różnych książek... nie wiem, czy cieszyć się, czy bać, bo co, jak spróbują tknąć coś z moich ulubionych tytułów? Już tknęli - Dary Anioła...
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym mieć Jeżycjadę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja wrzuciłbym tu Granatowe Miasto - książeczka mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy to jest top 10 dla kobiet?

    OdpowiedzUsuń
  19. Z książek z Twojej listy najbardziej chciałabym otrzymać wszystkie powieści z serii o przygodach Sherlocka Holmes'a.

    OdpowiedzUsuń