środa, 19 grudnia 2012

Christmas Tag


 ...czyli kolejna blogowa zabawa, która mnie dopadła:)

Dzień dobry, 

Dzisiaj chciałam wstawić odpowiedzi na pytania z zabawy Christmas Tag, do której zostałam zaproszona przez Kingę.


1.Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Wtedy kiedy zaczyna się adwent, nie wcześniej.
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie. Chyba nigdy nie czekałam na święta wraz z kalendarzem adwentowym. Po prstu u mnie w domu nie ma takiego zwyczaju.  
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Nie mam. I na pewno nie jest to przereklamowany „Kevin sam w domu”.
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Jakiś szczególnych nie mogę sobie przypomnieć. W święta zawsze jest radośnie i wesoło.
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Hmm… normalnie:) W wigilię odmawiamy wspólnie modlitwę, czytamy Pismo Święte, dzielimy się opłatkiem, zasiadamy do stołu, a potem oczywiście rozpakowujemy prezenty. Następnie udajemy się na pasterkę, która zaczyna świętowanie Bożego Narodzenia. Zjeżdża się rodzina i jest bardzo miło i wesoło:)
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Uwielbiam ten magiczny czas, kiedy ludzie są niezwykle mili, kiedy spędza się dużo czasu z rodziną.
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Takie jak wszyscy:). Nic specjalnego się nie wyróżnia.
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Piosenek jako takich raczej nie, ale lubię śpiewać kolędy:)
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Pachnącą, z lasu:)
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach choinki i mandarynekJ
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Wszystkie są śliczne, ale chyba najbardziej żółty.
12. Odliczasz dni do świąt?
No pewnie!:)
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Nie mam, rzadko maluję paznokcie.
14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata:)
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Niczym szczególnym się nie wyróżnia. No może jest trochę czyściej:)

To by było na tyle. Niedługo powinny ukazać się recenzje książek "Niania w Paryżu" oraz "Agnes Grey":)

4 komentarze:

  1. Też mnie ta zabawa dorwała ;]
    ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pytania 6 i 13 udzieliłabym identycznych odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń