sobota, 8 grudnia 2012

Grudniowo - zimowo

Witajcie,

Skorzystałam dzisiaj z okazji, że na dworze jest (tylko) minus cztery stopnie i postanowiłam wybrać się na spacer. Wzięłam do ręki aparat i zaczęłam podziwiać ośnieżone drzewa, domy i wszystko wokół. Zobaczcie jakie zdjęcia udało mi się zrobić.



Mimo, że na dworze bardzo ładnie to jednak jest zimno. Dlatego też wolę posiedzieć w domu z kubkiem herbaty oraz książką. Aktualnie czytam "Kamyk" Joanny Jodełki i mam zamiar spędzić wieczór na czytaniu jej:)

A Wy? Lubicie zimę? Uwielbiam atmosferę świąt, ładne widoki za oknem, ale mróz sprawia, że zima nie jest moją ulubioną porą roku...

25 komentarzy:

  1. Teraz mam dość zimy bo czekają mnie świąteczne poprządki..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zimę uwielbiam, ale nie miastową pluchę, a śnieżek i mrozik- mmmm <3
    Ja czytam "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele", a w między czasie popijam sobie herbatkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam dziś na dworze, ale u mnie świeciło słońce i wszystko ładnie wyglądało:) Nawet mróz nie przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima, ta z czystym białym śniegiem, to najpiękniejsza pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zimę.. ale spędzam ją aktywnie. Chodzę na narty, sanki, lepimy bałwana..niestety okazuję się, że zimą mam równie mało czasu na czytanie książek to latem. Nawet 30 stopniowy mróz nie jest wstanie powstrzymać się przed szlusowaniem po stoku .. A kiedy wpadam do domu jestem tak zmęczona że idę spać. A książki czekają ...

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie minus cztery? U mnie minus piętnaście, więc na wychodzenie z domu raczej nie mam ochoty. Ale zawsze mam jeszcze łóżko, kakałko i książkę - mnóstwo książek! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Co do zimy to w pełni się z Tobą zgodzę - obok jesieni najpiękniejsza z pór roku, jednak nie ulubiona ze względu na panujący mróz. Nie narzekam jednak, tylko sięgam po kubek z gorącą herbatą i oddaję się lekturze :) miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Minus cztery nawet mało u mnie minus pięć, więc też nieźle. :) Nie przepadam za zimą chyba, że jest taka jak na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za zimą, ponieważ jestem zmarźlakiem, więc jesień i zima to zdecydowanie nie moje pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne fotki:) Lubię zimę pod warunkiem,że nie ma chlapy. Codzienne spacery obowiązkowe-w zimie robię za konia pociągowego a synek ma radochę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia! <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Dróg takich nie lubie, ale pozostałe zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na dworze minusowo choć nieznacznie, śniegu jest, ale ja za to leczę przeziębienie, więc taki spacerek nie wchodzi w grę. Za to czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię zimy, ale nie potrafię być obojętna na krajobraz jaki nam serwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah a ja kocham Zimie, chociaż przeszkadza mi mróz, ale bez tego Zimy by nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ogromnym zmarzluchem i zima to dla mnie koszmar, jednak pomomo wszystko staram się doceniać jej uroki- świąteczną atmosferę, czy wieczory spędzone pod kocykiem z kubkiem goracej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli mogłabym całą zimę przesiedzieć w swoim pokoju pod cieplusim kocykiem to z pewnością byłaby to moja ulubiona pora roku, ale cóż... trzeba wychodzić na ten mróz... Świetne zdjęcia, szczególnie te drugiej (fajna kolorystyka :)).

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zimę kocham! Jest mroźna, ale ja jestem zimnolubna :D Zdjęcia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia. Szczególnie 1. i 2.
    Zapraszam do mnie: ksiazka-w-reku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zaraz ubieram się i biegnę lepić bałwana. Wyzwałam na pojedynek narzeczonego i będziemy rzucać się śnieżkami - mam nadzieję, że wyjdę z tego bez szwanku, trzymaj za mnie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę zimy. Mogłabym ją całą przespać, ale zdjęcia mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zimę! To moja ulubiona pora roku :D. Kocham śnieg i tą cudowną atmosferę. Nie lubię tylko, jak jest ślisko. Mam wyjątkową zdolność potykania się o własne nogi, nie mówiąc już o śliskiej powierzchni :P.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się wygląd zimy, to jak motywuje człowieka do refleksji, natomiast nie potrafię znieść tego, że jest taka niska temperatura. No i na dodatek czasem dołuje mnie to jak brzydka zima jest w Polskich miastach..

    OdpowiedzUsuń
  24. Zimę lubię, ale za to, że są święta. Bo mróz mi raczej nie odpowiada, chociaż śnieg lubię. Cóż, jestem pełna sprzeczności. : D
    ładnymi widokami za oknem pochwalić się nie mogę, bo wokół same budynki. Niestety... :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd bierzesz takie ładne szablony??

    OdpowiedzUsuń