sobota, 15 grudnia 2012

Stos na zimowe wieczory

Dzień dobry!

W końcu udało mi się znaleźć trochę czasu, by opublikować stos. Książek się już trochę nazbierało zwłaszcza, że nie zamieszczałam stosu w listopadzie. Na początku zdjęcie stosu w całej okazałości:


Najpierw lewy stos:

 1. "Dom nad morzem" - Santa Montefiore - książka zapowiada się bardzo ciekawie. Czeka na półce aż się za nią zabiorę. - od wydawnictwa Świat Książki

2. "Zapiski (pod)różne" - Martyna Wojciechowska - coś mnie ostatnio wzięło na literaturę podróżniczą. Mam nadzieję, że nie zawiodę się na tej książce. - od księgarni Gandalf

3. "Trafny wybór" - J.K. Rowling - Mam! udało mi się ją zdobyć! Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam. Mam wielki sentyment do Harrego i do samej autorki, więc muszę ją przeczytać. - od księgarni Gandalf

4. "Agnes Grey" - Anne Bronte - Książka jeszcze z listopada. Już przeczytana i przyznam, że bardzo mi się spodobała. Więcej w recenzji, która powinna się niedługo pojawić. - od wydawnictwa MG

5. "Kamyk" - Joanna Jodełka - Kolejna pozycja z ubiegłego miesiąca. Również już przeczytane. Odczucia raczej pozytywne. Niedługo opublikuję recenzję. - od wydawnictwa Świat Książki.

6. "Cyrk nocy" - Erin Morgenstern - Książka również z listopada. Przeczytana i zrecenzowana [RECENZJA]. Książka jest naprawdę magiczna i wciągająca. Serdecznie polecam.

7. "Groza" - Michael Robotham - Czeka na półce. Zapowiada się bardzo ciekawie. - od wydawnictwa Świat Książki


Stos prawy:

8. "Dwanaście prac Herkulesa" - Agatha Christie - Lektura szkolna. Agatha Chistie, jak zawsze, genialna. Może pojawi się jej recenzja. Zobaczymy. - z biblioteki.

9. "Twardziel" - Sandra Brown - Teraz czytam. Myślałam, że będzie nudna, ale okazała się bardzo wciągająca. Niedługo recenzja, jak tylko skończę ją czytać. - od wydawnictwa Świat Książki.

10. "Szkoła strachu" - Gitty Daneshvari - Trochę dziecinna, ale może być całkiem zabawna. - od księgarni Matras.

11. "Niewiarygodne przygody Alfreda Kroppa" - Rick Vancey - Również książka może być bardo zabawna. - od księgarni Matras.

12. "Dziecko gwiazd. Atlantyda" - Michalina Olszańska - Książka bardzo zachwalana przez koleżankę z klasy. Mówiła mi, że koniecznie muszę przeczytać. Zobaczymy czy mi się spodoba. - pożyczone od koleżanki.

13. "Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności" - Rafał Kosik - I jak tu nie uwielbiać tej serii? Kolejny tom i kolejna spora dawka humoru i rozrywki. - pożyczone od koleżanki 



A na koniec zdjęcie książki "Blondynka na Bali", którą otrzymałam od kochanego Mikołaja:). Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam. Od dawna chciałam zapoznać się z twórczością Beaty Pawlikowskiej.


Życzę wszystkim udanego weekendu, oczywiście z książką w ręku:)

38 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemny stosik:) Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę że u Ciebie, podobnie jak u mnie, również zagościła Nowa Rowling :) Ciekawa jestem, czy będzie to tak dobra książka jak ulubiona przeze mnie seria o przygodach Harrego Pottera... Widzę, że nie jestem osamotniona w dziełach Agathy, które nagle stały się lekturami! U mnie jest to "Morderstwo w Orient Expressie", za które jakoś nie mogę się zabrać... No nic, zobaczymy jak to będzie ;) Miłego czytania tego, co jeszcze Ci na grudzień zostało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos! Szczególnie ciekawa jestem "Trafnego wyboru" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytasz Christie do szkoły? Świetna sprawa, szkoda, że ja nie miałam nigdy takich lektur :) Większość książek zapowiada się świetnie - zazdroszczę Bronte i Pawlikowskiej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję "Trafnego wyboru" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa jestem "Domu nad morzem" oraz "Szkoły strachu". Będę musieć obserwować twoje recenzje :) Ja również nigdy nie czytałam takich lektur do szkoły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wielki stos! Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda *.* Cudeńka *.* Ogromniasty stos, za który dałabym się pokroić.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już nie pamiętam kiedy publikowałam stosy od nowego roku będę to robić regularnie :) góra cudnych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo! Stos wspaniały, zwłaszcza te cudowności od Świata Książki i Rowling! <3 Życzę miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnej i ciepłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stos:) Polecam powieść Rowling!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości! Chętnie podwędziłabym to i owo :P Przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miłego czytania! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stosiki, chętnie podkradłabym Ci "Cyrk Nocy" i "Agnes Grey". "Trafny wybór" czeka na swoją kolej, więc czekam na Twoją recenzję. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, na "Zapiskach podróżnych" się nie zawiedziesz, polecam, jak i również pozostałe książki Martyny Wojciechowskiej :)

    Sama chętnie bym przeczytała "Cyrk nocy" i "Agnes Grey" :) A "Dziecko gwiazd" widziałam na wyprzedaży w Biedronce, ale nie kupiłam... Cóż, czekam na Twoją opinię - okaże się, czy książka jest warta uwagi ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ukradłabym Ci "Agnes Grey" tak, żebyś się nawet nie domyśliła :)
    Rowling mam już za sobą, ale z niecierpliwością czekam na Twoją opinię.
    Życzę miłego czytania .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ukradłabym Ci "Trafny wybór" (czekam na Twoją recenzję!) jak i Agnes Grey :) miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale zazdroszczę Trafnego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pozycje! To, czego najbardziej bym Ci zazdrościła, na szczęście już mam na swojej półce ;) "Cyrk nocy" teraz już tylko czeka, aż znajdę trochę czasu i zabiorę się za jego lekturę :)
    Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Trafny wybór" już u mnie czeka na przeczytanie, a chętnie bym coś podróżniczego spróbowała bo jakoś nie miałam okazji do tej pory czytać tego rodzaju książęk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pilnuj trafnego wyboru, bo w każdej chwili mogę ci go ukraść :P miłęgo czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę "Trafnego wyboru" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szaleństwo! :D
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę Agnes Gray i Trafnego wyboru :-)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ przyjemne wieczory Ci się zapowiadają! Na "Blondynce na Bali" mam nadzieję, się nie zawiedziesz :D A i lepiej pilnuj półki, bo "Trafny wybór" marzy mi się już od dawna ;) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie książki Rowling. Po Harrym Potterze spodziewam się dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne stosy. Jestem ciekawa Rowling :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałości! Ogromnie ci zazdroszczę "Trafnego wyboru" i życzę przyjemnego czasu spędzonego z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. FNiN jest cudne. 4 tom mam dawno za sobą, teraz oczekuję najnowszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa książki Sandry Brown, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju *.* Jakie cudowne stosiki! Jestem w trakcie czytania "Cyrku Nocy" i muszę przyznać, że powieść mnie wciągnęła! :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ciekawa "Trafnego Wyboru" i "Agnes Grey" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnyyy stos *.* Zazdroszczę "Trafnego Wyboru" ! Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń