wtorek, 22 stycznia 2013

The Versatile Blog, czyli to o czym jeszcze o mnie nie wiecie


Jako, że nie mam przygotowanej jeszcze żadnej recenzji (o ile można to „coś” tak nazwać, ponieważ planowałam naskrobać coś o „Hobbicie”, którego pochłaniam od paru dni) postanowiłam napisać coś o mnie czego jeszcze nie wiecie. Zostałam zaproszona do zabawy przez Avenixa. Przedstawiam Wam siedem faktów z mojego życia dzięki, którym może lepiej mnie poznacie.

1. Zaczęłam czytać stosunkowo późno, bo dopiero w piątej klasie podstawówki. Wszystko zaczęło się tak naprawdę od Harry’ego Pottera. Przeczytałam pierwszy tom, potem następny i następny… I wciągnęłam się w świat czytelnictwa. Kiedy poznałam więcej książek stwierdziłam, że saga pani Rowling nie należy do najwybitniejszych dzieł literatury, ale sentyment pozostał. Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez chociaż jednej strony książki.

2. Moją drugą pasją, o której z pewnością wie niewiele z Was, jest żeglarstwo. Od dwóch lat jeżdżę na obóz żeglarski, gdzie całymi dniami pływam na omegach (rodzaje żaglówek). Uwielbiam czuć wiatr we włosach, trzymać wyrywające się z rąk liny, walczyć z upartym sterem. W wakacje udało mi się również zdać egzamin na patent żeglarza jachtowego. Tak, więc teraz jestem pełnoprawnym żeglarzem (na razie mogę pływać tylko pod opieką osoby dorosłej, niekoniecznie posiadającej patent).

3. Od obecnego roku szkolnego gram również na gitarze. Raz w tygodniu, w szkole mamy zajęcia na których uczymy się grać na tymże instrumencie. Jak na razie znam tylko parę akordów, ale posuwam się powoli do przodu i potrafię zagrać coraz więcej piosenek.

4. Jestem marzycielem. Potrafię siąść i marzyć, myśleć, planować i nie zauważam tego co się dzieje wokół. Często mam tak, że ktoś do mnie coś mówi, ale ja jestem tak zamyślona, że go nie słyszę i dopiero potem pada pytanie „Co mówiłaś/eś?”

5. Uwielbiam spać. Śpię w samochodzie, busie, autobusie oraz oczywiście w domu. Parę razy prawie usnęłam na lekcji, ale potrafiłam się jakoś powstrzymać. Ostatnio ze względu na ogrom nauki, który mnie przytłacza, zasypiam około północy. Rano ledwo się budzę, ale na szczęście mam okazję jeszcze pospać w samochodzie.

6. Jestem również typem samotnika. Samotność w żaden sposób mi nie przeszkadza. Jeżeli mam jeszcze pod ręką jakąś dobrą książkę, to ludzie nawet mogliby zniknąć. Chociaż czasami zdarza się, że potrzebuję towarzystwa tak jak każdy człowiek. Uwielbiam się śmiać, a z przyjaciółmi z klasy bardzo często wybuchamy śmiechem (najczęściej na lekcjach geografii i matematyki).

7. Nie jestem geniuszem w dziedzinie matematyki. Lubię (czasami) rozwiązywać zadania, jednak to jest przedmiot, z którego mogłabym być dobra. O wiele bardziej lubię polski, chemię oraz niemiecki. Umysłem ścisłym raczej nie jestem.

Do dalszej zabawy nie będę nikogo zapraszać, gdyż wydaje mi się, że każdy już brał w niej udział.

6 komentarzy:

  1. Szczerze polecam całą Trylogię Czarnego Maga. Wydaje mi się, że w pewnym sensie zmieniła moje życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,żeglarstwo.Podziwiam,bo ja boję się wody. Wyglądasz na przemiłą młodą osóbkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę talentu muzycznego :) też chciałabym grać na jakimś instrumencie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci takiego interesującego hobby jak żeglarstwo - to musi być naprawdę pasjonujące zajęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna chcę się nauczyć grać na gitarze, raz nawet pożyczyłam gitarę od koleżanki, ale chyba się do tego nie nadaję, bo beznadziejnie mi szło. Umiem za to grać na fortepianie. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem marzycielką, śpiochem i typem samotnika. :) Podziwiam Twoją pasję oraz wytrwałość w nauce gry na gitarze. Mi się zawsze marzyły takie lekcje ale wiem, że jak już zacznę się uczyć to cała ta magia, która powstała od dzieciństwa przy tym marzeniu zniknie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń