środa, 6 marca 2013

Podsumowanie lutego


8 lutego był dla mnie, jak i zarówno pewnie większości uczniów, dniem bardzo szczęśliwym. Oto właśnie tego dnia zaczęły się wymarzone ferie. Wróciłam do domu, szybko wzięłam książkę do ręki i zaczęłam czytać, potem jeszcze coś pisać, notować i tak upłynęły dni odpoczynku od szkoły. Oczywiście znalazłam czas na aktywny wypoczynek w postaci jazdy na nartach. Razem z całą rodzinką wyruszyliśmy na podbój gór i całkiem nieźle się bawiliśmy. Ja chyba najbardziej… Byłam cała potłuczona i wszystko mnie bolało, gdyż byłam taka odważna i jeździłam (jeżeli można to tak nazwać) na snowboardzie. Nart też nie zaniedbałam i wiele godzin spędziłam marznąc na wyciągu, a potem pędząc z góry na dół. Było wspaniale!

Kończę, bo zapewne nie chcecie więcej czytać moich wywodów i przechodzę do głównego tematu posta, czyli podsumowania (jakoś tak dopiero teraz się zebrałam, żeby je zrobić).

Co przeczytałam?

Miesiąc luty zaczęłam od kolejnej części „Pretty Little Liars. Zepsute”. Z każdą częścią robi się coraz ciekawiej, więc ten tom nie mógł długo stać nie przeczytany na półce. Potem skończyłam „Trafny wybór” Rowling, który męczyłam już od stycznia. Powiem krótko: było warto! Może nie jest to historia dla każdego, nie mniej jednak warto ją poznać. Następnie zapoznałam się z kolejną częścią wspaniałej Jeżycjady – „Idą sierpniową”. Tu komentarza chyba nie trzeba. „Zabójcze” i „Bez serca”, czyli kolejne części PLL były powieściami, które przeczytałam w następnej kolejności. Jeszcze więcej zagadek i tajemnic… A potem był „Filip” Tyrmanda, który bardzo mi się spodobał. Niedługo napiszę recenzję to poznacie moją opinię o tej książce. Następnie przeczytałam kolejną część PLL, czyli „Pożądane”. Potem przyszedł czas na lekturę  - „Stary człowiek i morze”. O ile większość lektur szkolnych mi się jako tako podoba to ta była nudna i nieciekawa. A na koniec coś bardzo ładnego, mianowicie „Dziecko Noego” autorstwa Erica – Emanuela Schmitta. Kolejna wspaniała książka!

Wychodzi na to, że przeczytałam w sumie 9 książek, czyli o jedną więcej niż w styczniu.

Plany na marzec

Chciałabym napisać recenzję filmu, na którym byłam ostatnio w kinie z koleżanką, tytułu na razie nie będę zdradzać. Oraz oczywiście chcę również napisać jak najwięcej recenzji książek i jak najwięcej ich przeczytać.

20 komentarzy:

  1. Piękny wynik:) życzę sukcesów marcowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku i życzę owocnego marca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wynik, mi udało się przeczytać tylko 4 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku i życzę, by marzec był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 9 książek to naprawdę świetny wynik. Miłego czytania. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyników i życzę powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Trafny wybór" i książki z serii PLL jeszcze przede mną, jak na razie czekam na dzisiejszy odcinek serialu pod tym samym tytułem. Gratuluję dobrego wyniku i czekam na recenzję filmu. Jakaś podpowiedź, co do tytułu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główną rolę gra w nim tygrys. :) Domyślasz się już może jaki to film?

      Usuń
  8. Świetny wyniki. Życzę udanego marca! (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i trzymam kciuki co do planów na marzec ;)) A na recenzję filmu również czekam z niecierpliwością - czyżby "Życie Pi"? ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. 9 dobry wynik - krótkie aczkolwiek ciekawe podsumowanie - dla mnie luty był owocny w czytanie ale marzec zapowiada się mniejszą ilością czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś bardzo przyjemny miesiąc, jak widzę :)(W przeciwieństwie do mnie. Najpierw miałam kasa książkowego, a później nie miałam czasu). "Dziecko Noego" bardzo lubię. W ogóle Schmitt'a lubię. Schmitt jest fajny. Zdecydowanie.
    Bardzo jestem ciekawa, jak Ci się podobało "Życie Pi". mam nadzieję, że bardziej niż mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, świetny wynik i ciekawe lektury. Życzę jeszcze więcej wspaniałych książek w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I have a blogger blog using a custom domain set up.
    I would like to export it to some hosted wordpress blog.
    A few of my posts have good ranks with google and that
    i don't wish to mess that up. My new WP blog would be the. net of my custom blogger domain therefore the permalinks will technically change if I import the old posts... any ideas ways to get around this?.

    my website: vaginal mesh compensation

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne książki przeczytałaś w lutym. PLL i "Ida sierpniowa" zaliczają się do moich ulubieńców, a "Trafny wybór" mam na liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku! Życzę Ci jeszcze bardziej pomyślnego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię lektury, ale "Stary człowiek i morze" było niechlubnym wyjątkiem.
    Wspaniały wynik!

    OdpowiedzUsuń