sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt!

Nie jestem dobra w składaniu życzeń. Nigdy mi to nie wychodziło. Chciałam jednak coś napisać, ponieważ Święta Wielkanocne to przecież najważniejsze Dni w całym roku.



Chciałabym, żebyście spędzili święta w gronie rodziny, śród ludzi, którzy Was kochają, we wspaniałej, miłej atmosferze.

Chciałabym, aby te Święta były dla Was niezwykłe i abyście owocnie je przeżyli razem z Największym Zwycięzcą tych Dni.

Chciałabym, żeby kurczaczek i jajeczko nie stały przed Zmartwychwstałym. Bo przecież nie o to chodzi w tych Świętach.

Wesołych Świąt! :)

15 komentarzy:

  1. Dobrze napisane :)

    Dziękuję za życzenia i życzę pięknych Świąt i błogosławieństwa Bożego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre życzenia;)
    Wesołych, pełnych miłości Świąt Wielkanocnych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie pisze życzeń, tylko wyszukuje w internecie wierszyki - bardzo je lubię :)Mądre i rzeczowe życzenia.
    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem ze składaniem życzeń.
    Dziękuję i nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i tego samego Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiechniętych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje i wzajemnie życzę Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wesołych świąt spędzonych w rodzinnym gronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne życzenia. Pozostaje mi tylko życzyć Tobie również tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla Ciebie również Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję. Również życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również - wszystkiego dobrego na te święta! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych świąt :)
    Masz świetnego bloga.

    OdpowiedzUsuń