wtorek, 9 kwietnia 2013

Kartka z dziennika: Spotkanie bloggerów książkowych w Lublinie


W sobotę, szóstego kwietnia, odbyło się spotkanie bloggerów książkowych w Lublinie. Zostało ono zorganizowane przez Edytę, która od jakiegoś czasu zapraszała wszystkich chętnych na to spotkanie. Ja, jako mieszkanka malutkiej miejscowości koło Lublina i uczennica jednego z gimnazjum leżących w tym mieście, z lekkim wahaniem, ale jednak zapisałam się na listę.

[Oba zdjęcia zostały zrobione przez Edytę i pochodzą z jej bloga]
Rano wsiadłam w busa, wstąpiłam do szkoły z racji tego, że były tam Dni Otwarte, które organizowałam razem z innymi drugoklasistami, a potem poszłam na ulicę Rybną, gdzie mieści się urocza kawiarenka „Między Słowami”. Tam też spotkałam i poznałam inne bloggerki. Na początku nie wiedziałam co ze sobą zrobić. „Odezwać się, czy nie?” – zastanawiałam się, lecz później słowa same zaczęły ze mnie wypływać. Do odważnych osób raczej nie należę, ale tym razem udało mi się zapanować nad strachem i niepokojem (pewnie dlatego, że spotkałam się z ludźmi, którzy mają taką samą pasję jak ja:).

Było bardzo sympatycznie. Rozmowy dotyczyły wielu rzeczy. Książki, e-booki i audiobooki, różni autorzy, ale także sprawy codzienne – to tylko niektóre z poruszanych tematów. Pokazało się dosyć dużo bloggerek. Zabrakło tylko dwóch dziewczyn, z osób zapisanych na liście. 

[Górny rząd, od lewej: Weronika, Ania, ja, Edyta, Gabriela, Amanda, Kasiek, dolny rząd: Ania, Agnieszka, Ania, Aneta]
 . 

Teraz mam tylko nadzieję, że spotkanie uda nam się kiedyś jeszcze powtórzyć. Bardzo przyjemnie spędziłam te trzy sobotnie godziny popołudniowe. Ja już organizuję sobie wyjazd na Targi Książki do Warszawy, a Wy? :)

36 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wiedziałam o tym spotkaniu, pewnie też bym się wybrała :(
    ale od czego są następne razy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też jesteś z Lubelszczyzny? :)
      Oczywiście, zapraszamy na następny raz. Tym razem na pewno Cię o tym poinformuję :)

      Usuń
    2. Zapraszamy :) Link do grupy na FB: https://www.facebook.com/groups/156729631148157/ albo kontakt przez blog lub e-mail :) chętnie przygarniemy nowe osoby :)

      Usuń
  2. Mogłoby takie coś być w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że ktoś się bardzo postara i spotkanie gotowe. Wcale dużo nie potrzeba do jego organizacji :)

      Usuń
  3. Szkoda, że ja mam do Lublina daleko. Ale na Targi Książki w Warszawie także się wybieram ;)
    Widać, że na spotkaniu było sympatycznie i przede wszystkim - książkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda... Może gdzieś w Twojej okolicy będą organizowane takie spotkania? :) Warto się rozejrzeć.
      Super! Może jakoś się zgadamy, żeby się spotkać i poznać? :) Wierzę, że uda nam się jakoś to zrobić na naszym narodowym stadionie:)

      Usuń
    2. Pewnie, możemy się jakoś potem dogadać. W ogóle miło by było zorganizować takie małe spotkanie w kilka osób na targach, bo pewnie będzie sporo blogerów. :)

      Usuń
    3. To ja także piszę się na to spotkanie. Mieszkam w Warszawie, więc chętnie bym wpadła i poznała kilka nowych osób :3

      Usuń
    4. Ja też bardzo chętnie, jeśli tylko wypadnie ten dzień w którym będę w Warszawie;)

      Usuń
  4. Zabiję Was za to pomnażanie tego zdjecia :P


    Na pewno to nie mógł być pierwszy i jedyny raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja do tego akurat nic nie mam...:p Czy ono nie byłoby lepsze na fejsa?;)

      Aniu, szykujemy się na Targi, szykujemy. Którego Ty dnia się wybierasz? (czy może na cały weekend?)
      A spotkanie zdecydowanie nie może być ostatnie. Szczególnie, że Kaśka za szybko uciekła (żałuj, potem było o tej Twojej dyskusji nakanapie;))

      Usuń
    2. Kasiek :P nie cierpię być Kaśką :P

      Prosze o streszczenie dyskusji :))

      Musiałam niestety wiać, bowiem PKP mi połączenia urwało :/

      Usuń
    3. Przepraszam, nawyk, zazwyczaj mam do czynienia z Kaśkami;) Ale staram się pamiętać;)

      Dyskusji za wielkiej nie było, bo wszyscy jednogłośnie się zgodzili, co do pisania recenzji bez czytania książki, więc nie miał kto odpierać ataków :p Raczej było trochę wyjaśniania o co w ogóle chodzi(nie wszyscy czytali), trochę innych podobnych przykładów.

      Usuń
    4. Zdjęcie jest bardzo ładne:) Mnie się podoba :)

      Kochana Mery, wiesz jak to jest w rodzinie - bardzo trudno jest coś ustalić :) Jako, że sama raczej nie pojadę, a siostry raczej nie chcą zostać w domu z jednym z rodziców, więc pewnie pojedziemy całą rodzinką. I raczej będzie to niedziela, ale na dzień dzisiejszy nie jestem pewna. Weekend nie wchodzi w grę, niestety. A Ty masz już jakiejś plany dotyczące Targów?

      Usuń
    5. Zgodzę się w Mery - dyskusji wielkiej nie było, bo jak tu można dyskutować, gdy wszyscy się jednogłośnie zgadzają.:)

      Szczerze mówiąc nie wydziałami tej dyskusji na nakanapie. Zdradzicie mi może w jakim jest wątku? :)

      Usuń
    6. Planów żadnych konkretnych na razie. Nawet dzień (bo tylko jeden wchodzi w rachubę) jeszcze nie ustalony. Niedziela albo sobota. Przed Targami jakoś się ustali...:)

      Dyskusja w wątku współpraca z wydawnictwami, 107 strona (aż sprawdziłam xD)

      Usuń
    7. Odezwę się jeszcze do Ciebie, albo Ty jakieś słówko napisz jak plany będą bardziej konkretne :)

      Jutro dokładniej przyjrzę się temu wątkowi. Ostatnio nie jestem na bierząco z kanapą.:)

      Usuń
    8. Ok, to będę pisała. Zapewne w ostatniej chwili, bo początek maja - będę miała utrudniony dostęp do komputera. Ale jakoś to wyjdzie, na pewno...:)

      Usuń
  5. szkoda, że nie trafiło na tą sobotę, :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sprecyzowałam na 13 kwietnia :(

      Usuń
    2. Wtedy byś pojawiła? No to rzeczywiście szkoda. Im więcej nas by było tym weselej i ciekawiej:)

      Usuń
  6. Nigdy nie uczestniczyłam w żadnym bloggowym spotkaniu, to musi być fajna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że fajna, nawet bardzo :)
      Polecam kiedyś wybrać się na takie spotkanie jeżeli będzie taka okazja w Twojej okolicy:)

      Usuń
  7. Naprawdę zazdroszczę możliwości spotkania się z innymi blogerkami. Na Targach raczej się nie pojawię, chociaż daleko nie mam, ale moi rodzice nie są aż tak zdolni do poświęceń by mnie wtedy zawieźć, nie mając w tym własnej korzyści. Może ich jeszcze namówię. Te spotkania to naprawdę bardzo fajna sprawa. Mimo, że jestem tu dopiero od niedawna to z chęcią poszłabym porozmawiać z innymi książkowymi duszami.
    Kurde no! Nakręciłam się na te Targi! Koniecznie muszę tam być, ale są marne szanse na to, że mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga Chmurko bardzo miło by było Cię spotkać. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało jednak przyjechać:) Będzie super zabawa :) I tyyyle książek!:)

      Usuń
    2. Książki, blogerki, książki, blogerki! Normalnie raj:) Też mam nadzieję, że mi się uda:)

      Usuń
  8. Świetna sprawa te spotkania blogerów :) co do Targów Książek w stolicy to oczywiście się wybieram, w końcu Stadion mam prawie pod nosem. Trzeba teraz szykować portfel na karnet i nowe nabytki :) do zobaczenia w takim razie, jak coś, to chętnie się doczepię, bo nie mam zbytnio kogo ze sobą wziąć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to spotkanie było naprawdę świetne:)
      Oczywiście zapraszamy! Chętnie przygarniemy jeszcze jedną bloggerkę :)

      Usuń
  9. Super, że się spotkałyście:) Strasznie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto by pomyślał, że tyle blogerek książkowych mamy w Lublinie :) Świetna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką chęcią sama brałabym udział w takich zjazdach, ale niestety mam troszeczkę za daleko. :/

    Ps. Zapraszam serdecznie na mojego bloga. Jestem dopiero początkująca, więc próbuję jakoś zdobyć czytelników. Może Ci się spodoba. ;)

    http://kto-czyta-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wam zazdroszczę, najchętniej spotkałabym się z wszystkimi "książkowymi" blogerami z całej Polski, ale to mało prawdopodobne ;) Do tej pory miałam okazję poznać kilka osób na Targach w Krakowie, ale do Warszawy też chętnie bym się wybrała ;) No i planuję w tym roku jeszcze Katowice!

    OdpowiedzUsuń
  13. [strasznie straszny spam do usunięcia]
    Nadeszła jedna ze straszniejszych chwil Twojego życia, właśnie zostałaś nominowana do jakiejś tam zabawy (po niemieckiemu brzmiało, już zapomniałam), której szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://kraina-andersena.blogspot.com/p/zaproszono-mnie.html
    a przy okazji zostaniesz zmuszona do przeczytania kilku faktów o Mery.

    PS. Ale ładnie mi ten spam wyszedł... No, chyba zacznę zawodowo spamować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do usunięcia?! Nie może być! Taki ładny spamik to sobie na pamiątkę zachowam :)
      Najstraszniejsza chwilą mojego życia będzie, jak Targi Książki w Warszawie odwołają (albo jak nie będę mogła na nie pojechać) :) Ale teraz też się boję...
      Za zaproszenie bardzo dziękuję, chętnie na tych parę pytań odpowiem. :)

      P.S. Popieram! Możesz zacząć zawodowo spamować :) Takie ładne spamy bardzo przyjemnie się czyta :)

      Usuń
  14. Nigdy nie uczestniczyła w spotkaniu bloggerów może kiedyś będę miała szansę.

    OdpowiedzUsuń