wtorek, 15 października 2013

Czas na jesień!

Witajcie! 
Jesień to pora roku, która zawsze wywoływała u mnie grymas niezadowolenia na twarzy. Nagle ukochane słoneczko znikało z błękitnego nieba, z szafy musiałam wyciągnąć grubą i ciężką kurtkę. W tym roku postanowiłam, że zmienię swoje negatywne podejście. Tak nie może być! Jesień to przecież tak naprawdę piękna pora roku! Nie potrafię sobie na przykład wyobrazić roku kalendarzowego bez chłodnych wieczorów, kiedy siedzę opatulona cieplutkim kocykiem, w ręce trzymam kubek z gorącą herbatą i czytam jakąś piękną historię. Według mnie jesień to właśnie najlepsza pora roku na czytanie książek. Podobnie jak wiosna. Bo przecież w lecie za gorąco na czytanie, nikomu nic się nie chce. A w zimie? Kto by myślał o czytaniu powieści w zimie! Wtedy już się czeka na Święta, człowiek przejmuje się tylko tym by nie zamarznąć...

Ostatniej niedzieli, kiedy na niebie można było zobaczyć jesienne słoneczko, chwyciłam aparat w rękę i udałam się na długi spacer. Kto jeszcze nie wierzy, że jesień potrafi być piękną porą roku niech tylko spojrzy na moje zdjęcia. Z pewnością szybko zmieni zdanie.






























A Wy lubicie jesień? Czy może wręcz przeciwnie? :)

7 komentarzy:

  1. Kocham jesień ! Moja ulubiona pora roku. Wstałam dzisiaj wcześniej niż zazwyczaj i poszłam do parku robić zdjęcie bo krajobraz jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jesień. W szczególności, gdy świeci słońce, wtedy jest ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień:) Za te wszystkie kolory, za liście wszechobecne i zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pora na czytanie świetna :) jednak to też niestety taka pora w której zawsze ma się dużo obowiązków (szkoła, studia) i czasem niestety często wygospodarować czas na to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam jesień, zwłaszcza taką jak na Twoich zdjęciach - słoneczną i z pięknymi złotymi liśćmi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam. I zimę... chyba jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń