piątek, 8 listopada 2013

Tydzień z literaturą dziecięcą - Bracia Lwie Serc

Niedawno czytana po raz pierwszy, ale wiem, że nie ostatni.
Znalazła sobie miejsce w moim sercu i tam pozostanie.
Cudowna, wspaniała, niezwykła
Napisana przez Astrid Lindgren. Niepodważalnie jedną z najlepszych pisarek książek dla dzieci. 
Opowieść o walce, miłości braterskiej, przezwyciężaniu zła. 
Ukochana książka.
"Bracia Lwie Serce"


"Bracia Lwie Serce" Astrid Lindgren, wyd. Nasza Księgarnia 2004, tłum. Teresa Chłapowska

8 komentarzy:

  1. Czytasz ostatnio chyba same perełki, dzięki tej akcji *.* Normalnie aż mi głupio, że ja ledwie wzięłam się za dwie książki i to na dodatek nieprzeczytane lektury z dzieciństwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna akcja to i wspaniałe książki czytam. :) A Ty mi tu nie marudź tylko się bierz za czytanie! Jeszcza dwa dni pozostały. :)

      Usuń
  2. Słyszałam o tej książce już wiele lat temu, ale jakoś nie było okazji przeczytać. Może kiedyś znajdzie się jakieś spokojne popołudnie i przeczytam ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą książkę po prostu za wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mojego dzieciństwa!! Uwielbiam! Muszę ją koniecznie ponownie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Warto jest powracać do książek z dzieciństwa. :)

      Usuń