poniedziałek, 4 listopada 2013

Tydzień z literaturą dziecięcą - początek


Mówi się, że człowiek przez całe życie jest dzieckiem. I chyba rzeczywiście jest to prawda. Chociaż ponoć już nie jestem dzieckiem (chociaż zupełnie się tak nie czuję), które przez całe dnie zaczytywało się w literaturze dziecięcej i młodzieżowej, czuję od czasu do czasu potrzebę sięgnięcia po tego typu literaturę. Bardzo się więc ucieszyłam, gdy na blogu Mery zobaczyłam informację o „Tygodniu z literaturą dziecięcą”. Stwierdziłam, że tego właśnie potrzebowałam. Pomimo, że chęci do tego by sięgnąć po te cudowne książeczki dla dzieci gdzieś tam w głębi mnie były, to jednak motywacji zawsze mi brakowało. Aż tu nagle natrafiła się taka wspaniała okazja! Po prostu nie mogłam z niej nie skorzystać.

weheartit.com
Kto z nas nie ma ukochanego bohatera lub bohaterki z książek, które czytało się w dzieciństwie? Kto nie wspomina z uśmiechem wydarzeń, które miały miejsce w jego ulubionej książce? Każdy ma jakieś wspomnienia z okresu dzieciństwa związanego z książkami i każdy czasami lubi do nich powrócić, przeczytać znów ukochane niegdyś książki.

http://gwiazdowy-gosciniec.blogspot.com/2013/10/tydzien-z-literatura-dziecieca.html
Najbliższy tydzień będzie przebiegał na blogu pod znakiem literatury dziecięcej. Zaplanowałam parę postów, które mam nadzieję, Wam się spodobają. Będzie trochę o naszych ulubionych bohaterach, książkach, a także autorach z okresu, kiedy byliśmy małymi dziećmi. Może te teksty przypomną Wam dzieciństwo, bądź zachęcą do sięgnięcia po książki, których jeszcze nie mieliście okazji przeczytać?

Już jutro możecie spodziewać się pierwszego tekstu. Kto jeszcze nie wiedział o tej akcji lub może nie jest zdecydowany czy wziąć w niej udział – zachęcam!

2 komentarze:

  1. Czyli możemy sobie przybić piątkę, bo u mnie wkrótce też będzie o książce dla młodszych i dla najmłodszych : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to świetnie! Piąteczka! :) Z niecierpliwością czekam na twój post. :)

      Usuń