środa, 18 grudnia 2013

Wyniki świątecznego konkursu!

Witajcie!

Dzisiaj piszę do Was, ponieważ chciałam się z Wami podzielić miłą wiadomością. 16 grudnia skończył się konkurs, który niedawno ogłosiłam na Czekoladowej Przystani. Udało mi się w końcu zebrać w sobie i wyłonić zwycięzcę. Chciałabym na początku podziękować wszystkim za udział. Niestety mogłam Was obdarować tylko jednym egzemplarzem książki "Wielki Gatsby". Nie przedłużając, zwycięzcą zostaje...

recenzencki!

Serdecznie gratuluję, do zwyciężyni już piszę maila w sprawie adresu do wysyłki.

Mam nadzieję, że nie będzie to ostatni konkurs na Czekoladowej Przystani. :)

4 komentarze:

  1. Jest mi niezmiernie miło! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zwycięzcom gratulujemy", a "zwycięzcą zostaje". Taki drobiazg.

    OdpowiedzUsuń