niedziela, 19 lipca 2015

muzycznie #1


Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić kilkoma piosenkami, które siedzą w mojej głowie już od jakiegoś czasu i nie mogę ich stamtąd wyrzucić. Tak już mam, słucham przeróżnej muzyki i jak spodoba mi się jedna piosenka to potrafię ją tak wymęczyć, słuchając jej wszędzie przez dłuższy czas, że potem zaczyna mnie już nudzić i znajduje kolejne świetne kawałki i kolejnych genialnych wykonawców. 

Na początek Hozier. Wymęczyłam "Take Me To Church", ostatnio przyjrzałam się trochę dokładniej innym jego piosenkom i odkryłam cudowne "From Eden". Kocham w tej piosence wszystko - muzykę, głos wykonawcy, tekst.

"Honey, you're familiar ,
Like my mirror years ago.
Idealism sits in prison,
Chivalry fell on its sword."


Kolejną jedną z moich ulubionych piosenek z ostatnich tygodni jest "Come And Get It" Johna Newmana. Uwielbiam tę piosenkę! Uważam, że głos tego wykonawcy jest bardzo klimatyczny, świetnie się go słucha.


Lubię słuchać piosenek Rihanny, ma naprawdę niezły głos i dobrze się go słucha. Od pierwszego odsłuchania byłam oczarowana jej piosenką "American Oxygen" i teraz słucham jej na okrągło.


Znacie którąś z tych piosenek? A może polecicie mi jakiś kawałek, który ostatnio leci z Waszych głośników? :)

15 komentarzy:

  1. Hoziera uwielbiam wszystkie piosenki! Cała jego debiutancka płyta jest świetna i przesłuchana przeze mnie już wiele razy :). John Newman jest mi całkowicie obojętny, jakoś nie szaleję za jego piosenkami, a "American Oxygen" również mnie oczarowało po pierwszym odsłuchaniu, ale teraz już trochę mnie nudzi ;)
    Ja ostatnio polubiłam piosenkę "Sun is shining" duetu Axwell ^ Ingrosso.
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam! Jego płyta jest baardzo dobra. :)
      Dzięki za polecenia! Wpada w ucho ta piosenka! :)

      Usuń
  2. Nie znam nic z tego i nie żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Newmana jakoś wpadła mi w ucho- "chodzi" dziś za mną calutki dzień. ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Nada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka naprawdę potrafi prześladować człowieka. :D
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. A ja nie znam ani jednej z tych powyższych piosenek. Widocznie mamy inny gust myzyczny. O! Nosisz okulary? Już Cię lubię. Jaką masz wadę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, (niestety) noszę okulary. Wada dosyć duża, bo -4. Jakoś trzeba jednak żyć. :) Na szczęście mogę nosić soczewki. :)

      Usuń
  5. znam wszystkie :)
    też uwielbiam Rihannę, już od daaawna, jest świetna :)
    a ja ostatnio przerzuciłam się na polskie nowości :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio nic dla siebie nie widzę wśród polskich nowości. :(

      Usuń
  6. Widzę mojego ukochanego Hozier! Jestem oczarowana jego twórczością, każdą piosenkę znam i uwielbiam, jednak ostatnio Sedated męczę najczęściej :) Czasami gdy jakaś piosenka się do mnie "przyczepi" to potrafię jej słuchać bardzo bardzo często i nie nudzi mi się wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie słuchałam tej piosenki, muszę to nadrobić! :)
      U mnie jest dokładnie tak samo! :)

      Usuń
  7. Wstyd mi, ale wcześniej nie słyszałam Hoziera i nadrabiam teraz. ;) Świetne, świetne. Ten głos wpada w ucho... ;) Słucham dalej. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zachęcić Cię do przesłuchania jego piosenek! :) Cały jego album jest świetny. :)

      Usuń
  8. Uwielbiam wszystkie :) Szczególnie Newmana i Rihanny. Ostatnio nałogowo słucham też Walk on the moon ,,Shut up and dance" ")

    OdpowiedzUsuń